{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Hvordan kan det være. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tænker stadigt på hvordan politikere i de fleste partier har glemt hvem der bar dem de første 9 måneder og der efter hvem der hjalp dem godt på vej - ligeså hvem der er skyld i at de kan leve i et velfærdssamfund - mine forældre og bedsteforældre - oldeforældre kæmpet den kamp der gør at vores velfærdssystem som består i en hel del goder for dem der har brug for det.
Men er den danske velfærdsmodel på vej ud i det ukendte - altså forstået på det måde at Danmark grundet de piv åbne grænser ikke længere vil have råd til et velfærd og at fattiggården vil komme tilbage eller vil/kan vores politiker lave en politik som vil rede den danske velfærdsmodel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan det være.
  • #2   11. aug 2021 vil/kan vores politiker lave en politik som vil rede den danske velfærdsmodel.
    Nej det kan de ikke så længe vælgerne ikke ser nogen problem i et ind vandre flertal om en relativ kort årrække.


  • #3   11. aug 2021 Ole S hej og jeg læste godt om at det kunne blive et problem - nogen steder men jeg tror på at sådan tildens bliver stoppet - især hvis man stoppet for dobbelt statsborgerskab og jeg siger NEJ til sharia i Danmark smiley

Kommentér på:
Hvordan kan det være.

Annonce