{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan kan det være?
  • #1   25. apr 2008 smiley til tider.. smiley hehe

    Men det med vi er slappe smiley arrrh

    det vel kun dem der ikke har trænet rigtigt før de er begyndt smiley


  • #2   25. apr 2008 hehe du har helt ret i smiley

    Nu vil jeg tilføje, at det ser mega dumt ud hvis en fyr på 110 kg står og løfter 16 kg håndvægte.. så kan jeg forstå folk ser ned på det..! smiley


  • #3   25. apr 2008 Sonia > ja men der er ikke ret mange der ser ned til damer/piger der får lavet støre bryster

    Not vip > hehe ja.. smiley men er heldigvis ikke en af dem smiley


  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 563
    #4   25. apr 2008 Kosmetisk indgreb og krudt . det samme ? Nej vel. Tror du misforstår noget. selvom du køre en kur. skal du alligevel træne (hårdt). ellers sker der sku ikke så meget. andet end du får vand i kroppen.


  • #5   25. apr 2008 Jeg har det personligt sådan, at jeg synes det er helt fint med dem der tager diverse ting. Det er deres egen krop - deres eget valg, og dem selv der risikerer de ting de nu gør.
    Men! Jeg har 100 gange mere respekt for folk kører det "naturligt", uden brug af alle mulige syntetiske hjælpemidler. Min overbevisning er at det aldrig på nogen måde er sundt i længden at fylde kroppen med ting/stof/kemi/substanser, som ikke er naturlige for den (dermed mener jeg også tilskud af ting der allerede forefindes i kroppen).


  • #6   25. apr 2008 Så længe folk kan styre deres temprament så det fint med mig.
    Hvis folk bliver store for udseenets skyld synes jeg det er fint, hvis det er for at skubbe til enhver der går forbi dem, så kunne jeg godt finde på at give dem en sprøjte med kloakvand istedet.
    Og alt med måde, det kan godt gøres på en ansvarlig måde hvor man ikke får store permanente bivirkninger, bare man ved hvad man har med at gøre.
    Der er så mange skrøner omkring det med steroider, ligesom der er omkring det med stoffer.


  • #7   25. apr 2008 nej det går ud over din dame.. tror nok hun vil får nedtur når hun ser din lille dille...

    er man ikk hård nok til at træn sig og og tage den hård vej så kan du lige så godt lade være


  • #8   25. apr 2008 Lise... Det med temoeramentet kan jeg sku ikke altid nikke gendkendene til... tror bare det er de folk der er svage og tror de er verdens sejeste pga det..!

  • #9   25. apr 2008 rami M: Du får ikke mindre pik af steroider, GAMMEL skrøne. Du får mindre testikler mens du er under kuren pga din krop ned regulerer testosteron produktionen. Dette går i sig selv efter endt kur. (Medmindre man self har taget astronomiske doser)

  • #10   25. apr 2008 Lise S: Ikke for noget, men man er sguda en kæmpe idiot hvis man springer over hvor det er højest?

  • #11   25. apr 2008 Lise S: Man er da også dum hvis man tager den svære? ^^

  • #12   25. apr 2008 Psycho' ! du ved sikkert bedere

    men det er også kun en ting af mange ulemper


  • #13   25. apr 2008 Syntes det er folks eget valg.

    Men syntes bare at der ser så dumt ud at der står en flok aber og spiller hårde.
    Ser dem altid til tramp, og jeg kan ikke lade være med og grine (inden i mig selv), for hvem i himlens navn gider og stå det samme sted og glo i 4 timer eller det der er mere, vel om mærket bare for og se monster hård ud.
    Syntes det er tilgrin.

    Mange gør det for og få respekt, men de misforstår forskellen på frygt og respekt.


  • #14   25. apr 2008 G- U: Yes i know. Har aldrig selv rørt det, og kunne heller ikke finde på det. Men det interesserer mig, ligesom rusmidler gør.

  • #15   25. apr 2008 Jeg interesserer mig meget for træning men ikke for Steroider
    Drikker meget absinthe men ved ikke hvordan man laver den


  • #16   25. apr 2008 Interesserede mig også for træning, indtil jeg fik en skade som jeg har gået med i over et halvt år nu, mega neder at blive tvunget til at smide en lang periodes hårdt arbejde.

    Hvis du gik meget op i din træning drak du ikke alkohol, smiley


  • #17   25. apr 2008 har også fået et skulderskade og ja det er nedern men det er rigtig fedt og begynd igen..

    nej nu drikker jeg heller ik hver anden dag men man skal også ha det sjovt en gang i mellem


  • #18   25. apr 2008 Rami- G: Ja det er selvfølgelig rigtigt, hehe

Kommentér på:
hvordan kan det være?

Annonce