{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

England :-) {{forumTopicSubject}}

jeg læste at England vil give Ukraine kampvogne og antiskibs missiler - jeg kan forstå at England er trætte af at se hvordan den Ukrainske civilbefolkning uhæmmet bliver myrdet af Russiske soldater.
Og jeg står stadigt last og brast med Ukrainerne og deres Præsident og han er Præsident med hjertet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  England :-)
  • #9   11. apr 2022 Carsten D hvis den Ukrainske Præsident samt Ukraines befolkning sku bøje sig for Putin og være stavnsbundet resten af deres dage - forstår jeg ud godt hvorfor den Ukrainske Præsident og Ukraines befolkning kæmper.

  • #11   11. apr 2022 #10

    "Hvor Stoltenberg virkede ægte, man kunne flere gange se, at ham kæmpede med gråden, så virker Zelenskyy ikke ægte på mig. Han virker som en instuderet teaterforstilling.

    Han appellerer kun til følelser og ikke til hjernen og tankevirksomhed "


    Hold da helt magle...'appelerer kun til følelser', man forstår hvorfor Alis' liv er gået helt i kage....

    Uanset HVAD man foretager sig her i livet, kan man ikke leve et ordentlig liv, endsige lede et land UDEN at bruge hjernen.

    Dem, der forelsker sig, må også bruge hjernen, selv om de 'føler' nok så meget, så bør man overveje, om fyren man skal leve sammen med, er narkoforbryder eller voldsmand, ellers går det grueligt galt.

    På samme måde må lande overveje hvert skridt de tager, og ikke handle på følelser, og Stoltenberg var jo ikke i en krigssituation, det hele var overstået, da HAN viste følelser, og det gav kun plusser, at han tillod sig at vise dem.

    Men 'følelser' kan også være det rene teater, skulle Ukraines leder ha' stået og vrælet i medierne, så havde Putin da skreget af grin, og fortalt alle, at Zelenskyy var en taber....

    Om igen, Alis, men du har lige afsløret dig selv, du tror man kan leve på følelser.


  • #12   11. apr 2022 Jeg har ikke ord der kan beskrive Alis kommentar.

  • #15   12. apr 2022 Alis

    Du er godt nok gået i stykker oppe i pæren - men det skal der jo også her være plads til.


  • #16   12. apr 2022 Alis har åbenbart ikke fantasi til at forestille sig, hvad der var hændt, såfremt Kennedy ikke havde trukket en streg i sandet...

    Ukrainerne kæmper for deres frihed, og se hvad det koster, tab af menneskeliv, bolig infrastruktur osv., og det gør de kun, fordi de ved, hvad det koster at komme under et kommunistisk styre, hvor folk stikker hinanden og ikke kan tale frit.

    Og der kan man tale om, at Putin og andre i toppen beriger sig på folkets bekostning, det behøver man ikke at være kapitalist for.... at udnytte andre.


  • #17   12. apr 2022 Syntes at bemærke at Rusland er ret kapitalistisk end kommunistisk.

  • #23   13. apr 2022 Jojo

    Så Putin er ikke slem?

    Hvorfor truer Putin Sverige og Norge og Finland med konsekvenser hvis de går ind i Nato?

    Putin er bange for at blive isoleret med omkransende Nato lande. Det vil han ikke finde sig i. Han er bange for at man opstiller atomvåben og missiler mod Rusland, hvor Finland er næsten i Ruslands baghave.

    Jeg skal ikke kunne sige om der er noget i at pro russiske er blevet myrdet i Ukraine.

    Det er nemt at lave propaganda, som at smide lig som er død af naturlige årsager i gaderne og påstå det er folkemord, men hvad de ikke kan skjule er at russere er gået efter civil befolkningen med angreb mod boligblokke.


Kommentér på:
England :-)

Annonce