{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  England.
  • #1   11. sep 2021 Leon

    Jeg er diffus....

    Hvad er det som England har, som vi ikke har, af friheder?


  • #2   12. sep 2021 Polysl ja netop - men England har altså noget og jeg syntes når jeg ser ting om England har de som sagt en frihed og om jeg måske ikke vil forsvare men jeg er jo heller ikke Englænder smiley

  • #3   12. sep 2021 Leon - England har langt flere no-zoner end Danmark og disse zoner er det modsatte af frihed.
    Det jeg misunder mest er deres udmeldelse af unionen der på sigt giver dem langt større frihed end Danmark og vi burde have fulgt med England ud af unionen som vi lovede da vi sammen meldte os ind smiley


  • #4   12. sep 2021 Cody N du må lige forklare mig hvad en on-zone er og ja jeg er jo også imod EU grundet ting jeg absolut ikke bryder mig om - men der må jo være en årsag til at mange lande forbliver i en union smiley

  • #5   12. sep 2021 Nu skrev jeg godt nok NO-zoner, men jeg troede du vidste jeg hentydede til no-go zoner.
    Hvis ikke du ved hvad no-go er så prøv at google det, men jeg kan sige så meget at det meget ofte også er visitations områder smiley


  • #6   13. sep 2021 Cody N jeg tror du tænker på de små emirater som ligger rundt omkring i de engelske storbyer er det ikke rigtigt smiley

  • #7   13. sep 2021 Bingo Leon smiley
    Små Emirater som nok snart bliver til store kalifater smiley smiley


  • #8   13. sep 2021 Jeg vil ikke blande mig i om vi skal være medlem af EU eller ej, her har jeg ingen indsigt på længere sigt, Men det eneste jeg kan se som en fordel er en grænse hvor man vurdere dem som vil ind. Men ellers er vi bundet i konventioner som ikke har noget med EU at gøre,

    Men jeg kan læse at man har tomme hylder i supermarkeder fordi de ikke er i EU, samt Covid som den afgørende faktor.

    No Go zoner er en kendt betegnelse på områder ikke muslimer må færdes, sidder de på en bænk og hygger sig med en bajer, så kommer det religiøse politi og klaske dig til lirekassemand. Altså kalifater i et demokratisk land, selvom du er boende i samme blok så klaskes du hvis du ikke følger deres regler om sharia.

    Danmark har også deres kalifater som hedder ghettoer, det er derfor at alle ghettoer har en masse sten på vejen som kan samles op at folk med en IQpå30 - lige nok til at trække vejret og samle en sten op og kaste i bylden på ordensmagten, ambulance folk, hjemmehjælperen. Disse aber bliver skabt af forældre med endnu lavere IQ som ikke er i stand til at gøre noget men lever kun for at suge velstanden ud af Danmark.





  • #9   13. sep 2021 Ja det er vel i den sidste ende landenes befolkninger som i den sidste ende skal sætte en kridtstreg og sige her til og ikke længere og måske det største problem for englænderne der jo netop som jeg ser har den største frihed.

Kommentér på:
England.

Annonce