{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

Energikrise - hvem husker ikke den. {{forumTopicSubject}}

Ja selvfølelig følger jeg da lidt med og naturgas og min bare ... og hvor mange har stadigt en brandeovn i deres hus og hvor mange bruger elvarme og igen tænker jeg på hvordan alt det dersens nysmodernet noget gør folk afhængig.
Men vil vi ikke kunne leve uden den naturgas og tænk hvis der blev sat solceller på alverdens hustage - har før skrevet om det og sikken billig grøn strøm og er nu ret sikker på at Europa hurtigt kan lave den omstilling og det kræver kun at der bliver tænkt kreativt og ikke negativt - hvad siger i smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Energikrise - hvem husker ikke den.
  • #1   14. mar 2022 Hver gang man vil være grøn så stopper tilskud, og man bliver brandbeskattet. Det fortæller lidt om regeringens interesse på trods af at de har sat et klimamål til 2025. En varmepumpe er betinget af om huset er tæt - dvs. nye vinduer og isolering. Det er en kæmpe udgift - spare man så noget? Tror ikke på regering eller energiselskab over en dørtærskel.

    Jeg har ikke oplevet noget tiltag fra som ikke bliver brandbeskattet når folk bliver for grønne.

    Man dropper tilskud til at være grønne, essensen er jo at så får staten mindre og folk mere. Den går ikke - det skal altid være omvendt.

    Jeg bliver så træt i hovedet når regeringen siger vi skal spare på energi imens de sætter afgifterne op så man i grunden ikke spare en skid.


  • #2   14. mar 2022 Polysl du fik mit smil frem og ja med den tale om at vi skal spare på energien og at de så sætter priserne op - men det er jo rigtigt smiley

  • #4   14. mar 2022 Hvor gammel er din brandovn?

  • #6   14. mar 2022 Man kan læse at det ikke er tilladt at have et hus med brændeovn fra 2003

  • #7   14. mar 2022 Polysl først vil jeg sige at det kan være/blive en nødvendighed og jeg er nu ret sikker på at der findes flere brandeovne lige uden for det boligafdeling jeg bor i og vi taler om 2023 smiley

  • #8   16. mar 2022 Leon


    Folk er da ravende ligeglad med hvad der er tilladt med brændeovne, de futter bare videre, og samme ville jeg gøre. Der er jo ikke en kæft der ved hvem der har brændeovne.

    Måske der med tiden kommer et taskforce som banker på overalt for at se om de har brændeovne. Med hjelme og skudsikker og brændsikker vest.


  • #9   16. mar 2022 Polysl jeg kan jo godt forstå folk når priserne suser der ud af smiley

Kommentér på:
Energikrise - hvem husker ikke den.

Annonce