{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

Energikrisen i 1973. {{forumTopicSubject}}

Ja hvem husker ikke energikrisen i 1973 og hvor der var bilfri Søndage og husker også at det ikke var alle der måtte køre uden en kørselstilladelse.
Jeg husker også hvordan man ku få udleveret sådan små termometer hvor der var en rød streg som viste når temperaturen var 19 grader som var den forskrevet temperatur under energikrisen i 1973.
Nu står Europa over for den samme krise en energikrise og vi må jo stå sammen og ikke bøje os for Putin og hans krigsliderlighed.
Og ja jeg står stadigt last og brast med Ukraine og deres Præsident.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Energikrisen i 1973.
  • #1   29. jul 2022 Jeg står lidt neutral - syntes det er svært hvem der er banditten. Ukraine har lavet raids mod russere i Ukraine som er helt uhørt. Det lugter lidt som en udrensning. Så på en måde kan man tænke at Ukraine får som de har fortjent.

    Så har vi Putin som siger at alle angreb er fordi der opholder sig tropper i boligkvarterer, så man bomber dem. Det er også helt uhørt. Han underskriver en aftale om at korn kan forlade Ukraine uden angreb, og samme dag bomber han havnen.


  • #2   29. jul 2022 Polysl først tænker jeg i at det jo var Putin som angreb Ukraine og der efter tænker jeg i den tale om udrensning mon ikke der står 1-1 i den tale - dog tænker jeg i hvorfor Ukraine skal lave udrensning i Ukraine ku det være fordi Putin sender russer til de Ukrainske byer du ved ligesom Hitler gjorde under 2. verdenskrig.

Kommentér på:
Energikrisen i 1973.

Annonce