{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

At slå ihjel er utilgiveligt. {{forumTopicSubject}}

Ja når man høre om hvordan mennesker bliver slået ihjel - af årsager jeg ikke forstår - tænker jeg bare på disse ord - øje for øje tand for tand.
Og jeg vil aldrig ku tilgive et mennesker der gør andre ondt og er der nogen af os der kan sætte os ind i sådan grim oplevelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At slå ihjel er utilgiveligt.
  • #4   12. feb 2022 Kommer til om det er mord hvis man forsvare sig selv?

I Danmark skal man bare flygte, ifølge politiet, observerer, og husk at sige på gensyn.
    Hvad hvis man ikke kan flygte?

Valget er at blive nakket eller at nakke den der vil nakke dig. Politiet gør faktisk folk forsvarsløse - for eller dømmes de med vold, og sigtede griner helt ud på gaden.

• #5   13. feb 2022 Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal mene om dødsstraf - det er ikke vores linje at dømme folk til en dødsstraf,

Kommer til at tænke på at sidde i en celle i mere end 10 år på dødsgangen, og ikke ved hvornår man nakkes.

I datidens Frankrig skete det umiddelbart - ud på skafottet. Det ville jeg hellere foretrække hvis det var mig.

• #6   13. feb 2022 ja ja jeg gentager gerne de ord jeg skrev for x-antal mange år siden hvis man gør mine kære ondt - vil den/dem der gør det opleve en ondskab verden aldrig har set - den gang skrev jeg kun at de vil dø.

• #7   13. feb 2022 #4
    Nu er du igen igen efter politiet fordi de overholder loven og ikke opfordrer til selvtægt, og jeg forstår ikke rigtig dit sprog du skriver om skafottet, og så nakkes, hvilket vel er lært i indvandrer miljøet i Odense på deres marked.

Men sproget i Danmark kan godt være smukt, men misbruget som du udfører er nærmest en hyldest til mangfoldigheden.

https://www.youtube.com/watch?v=9X2jyphvPlY

• #8   13. feb 2022 brok

Jeg plæderer bare for at når man forsvare sig, så bliver man sigtet for vold, det er beskrevet på både BT og EB.

Politiet anbefaler minimum vold, som jo er totalt ude i skoven når man står i en situation. Mennesker er rent mentalt at overleve - her tænker man ikke i logik eller love og regler - men at overleve. Så politiet anbefaling er nonsens....

• #9   13. feb 2022 Leon #6

Jeg vil også reagere på en måde at det ser ud som et UPS...Vi elsker alle vores familie og vil gøre alt for dem.

Hvis nogen kan slippe fra at dræbe en i min familie - så kommer de ud for et UPS.

• #10   13. feb 2022 #8
    Nej det er ikke noget der er normalt, og ikke noget bevis på dårligt politi,
    men lovgivningen skal overholdes, selvtægt hvor unødig vold er brugt straffes og
    det er noget domstolene står for ikke politiet.

Din foragt for politiet og deres arbejde er total ude af hvad der sker.
    Jeg foretrækker dansk politi frem for de kriminelle.

• #11   13. feb 2022 Brok

så du mener jeg er kriminel med min ytring?

• #12   13. feb 2022 #11

nej men du vil jo tage hensyn til kriminelle frem for, hvad politiet mener.

• #13   13. feb 2022 brok

Jeg tager hensyn til at slå ihjel hvis en i min familie eller jeg er i fare. Jeg vil pløkke dem lige i bylden.

• #14   13. feb 2022 #13
    Nu er der nok ikke så mange der har bylder så hvilke pløkker du snakker om
    er vel din tilgang til vold og ikke til telte.
    Eller prøv dog et ganske almindeligt sprog og ikke det der voldsparate bande sprog.

Kommentér på:
At slå ihjel er utilgiveligt.

Annonce