551 visninger
|
Oprettet:
At slå ihjel er utilgiveligt. {{forumTopicSubject}}
Ja når man høre om hvordan mennesker bliver slået ihjel - af årsager jeg ikke forstår - tænker jeg bare på disse ord - øje for øje tand for tand.
Og jeg vil aldrig ku tilgive et mennesker der gør andre ondt og er der nogen af os der kan sætte os ind i sådan grim oplevelse.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
I Danmark skal man bare flygte, ifølge politiet, observerer, og husk at sige på gensyn.
Hvad hvis man ikke kan flygte?
Valget er at blive nakket eller at nakke den der vil nakke dig. Politiet gør faktisk folk forsvarsløse - for eller dømmes de med vold, og sigtede griner helt ud på gaden.
dec 2014
Kommer til at tænke på at sidde i en celle i mere end 10 år på dødsgangen, og ikke ved hvornår man nakkes.
I datidens Frankrig skete det umiddelbart - ud på skafottet. Det ville jeg hellere foretrække hvis det var mig.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 344 Svar: 2.151
Nu er du igen igen efter politiet fordi de overholder loven og ikke opfordrer til selvtægt, og jeg forstår ikke rigtig dit sprog du skriver om skafottet, og så nakkes, hvilket vel er lært i indvandrer miljøet i Odense på deres marked.
Men sproget i Danmark kan godt være smukt, men misbruget som du udfører er nærmest en hyldest til mangfoldigheden.
https://www.youtube.com/watch?v=9X2jyphvPlY
dec 2014
Jeg plæderer bare for at når man forsvare sig, så bliver man sigtet for vold, det er beskrevet på både BT og EB.
Politiet anbefaler minimum vold, som jo er totalt ude i skoven når man står i en situation. Mennesker er rent mentalt at overleve - her tænker man ikke i logik eller love og regler - men at overleve. Så politiet anbefaling er nonsens....
dec 2014
Jeg vil også reagere på en måde at det ser ud som et UPS...Vi elsker alle vores familie og vil gøre alt for dem.
Hvis nogen kan slippe fra at dræbe en i min familie - så kommer de ud for et UPS.
apr 2019
Nej det er ikke noget der er normalt, og ikke noget bevis på dårligt politi,
men lovgivningen skal overholdes, selvtægt hvor unødig vold er brugt straffes og
det er noget domstolene står for ikke politiet.
Din foragt for politiet og deres arbejde er total ude af hvad der sker.
Jeg foretrækker dansk politi frem for de kriminelle.
dec 2014
så du mener jeg er kriminel med min ytring?
apr 2019
nej men du vil jo tage hensyn til kriminelle frem for, hvad politiet mener.
dec 2014
Jeg tager hensyn til at slå ihjel hvis en i min familie eller jeg er i fare. Jeg vil pløkke dem lige i bylden.
apr 2019
Nu er der nok ikke så mange der har bylder så hvilke pløkker du snakker om
er vel din tilgang til vold og ikke til telte.
Eller prøv dog et ganske almindeligt sprog og ikke det der voldsparate bande sprog.
At slå ihjel er utilgiveligt.