{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Hemmeligheder. {{forumTopicSubject}}

Jaaa jeg har aldrig været i tvivl om at der findes ting vi absolut ikke bør vide ej heller har brug for at vide og det kan være sig militært som politiske emner.
Men jeg kan uanset hvad jeg stemmer på ikke se hvorfor de SMSer skal være så hemmelige at de ikke kan tåle dagens lys.
Vi har alle set politiker gøre ting som ikke er politiker værdigt - men jeg tror heller ikke på at det er nemt at skulle tage beslutninger og især de dårlige beslutninger har en utroligt dårlige effekt på vælgerne.
Men det er vel også et spørgsmål om de øjne der ser og de øren der lytter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hemmeligheder.
  • #1   4. nov 2021 Mette F. har skidt i nælderne og det ved hun godt, men det modbydelige er at hun ikke selv vil tage konsekvenserne smiley

  • #3   4. nov 2021 Cody N jeg er for som vidt enig - grundet de slettet smser - men jeg er sikker på at de fleste politiker i folketinget har et eller andet at skjule fra deres tid i folketinget - det er ikke alt der har vores interesse - men når det sker kommer vi alle ud med bål og brand smiley

  • #4   4. nov 2021 Alis C det er menneskeligt at fejle også for en Statsminister og jeg er kommet videre og minkskandalen er en saga blot i min verden smiley

  • #5   4. nov 2021 Alis

    Så du mener man kan bryde grundloven?

    Der er ikke forskel for en minkproduktion og en hønse produktion, med hensyn til smitte, her gør man det rigtige at inddæmme og lave zoner når det handler om fjerkræ. Samme kunne man gøre med mink.

    Men du glemmer helt at flere partier hader minkproduktion og så muligheden for at aflive den.

    Forbandet svinsk handling - en afvikling af minkproduktion skal ske på et lovligt grundlag og det er ikke her tilfældet.

    Så hold op med at male den forbandede skøre kælling hvid. Hun har siden fyret og halet ned i systemet Det tyder på hun godt er klar over hun har skidt i nælderne og prøver at begrænse skaden


  • #7   4. nov 2021 Så i grunden kan man bare brænde grundloven af i fyret, for den har jo ingen værdi for borgere i Danmark.

    Der findes ikke noget i grundloven som man kan bryde af humanitære grunde. Alis du åler rundt og forklare, men sandheden er at Mette Fup er en løgner - en tyv som har brugt 500 milliarder på ingenting - og nu får vi måske en ny nedlukning fordi en masse arabere hoster rundt på alle.


  • #9   4. nov 2021 Alis

    Hold nu op med din udenom snak...

    Man kunne lave zoner som er normalen ved et udbrud som man har lavet med grise og fjerkræ

    I øvrigt var der kun 2 som blev indlagt med den muterede virus fra mink. - ialt...


  • #11   4. nov 2021 Alis

    Og hvor mange mennesker er i kontakt med vilde fugle?

    Igen bruger du en redningskrans som er fuld af vand og synker.


  • #12   4. nov 2021 Alis hvis du gad sætte dig ind i situationen ville du opdage det samme som alle andre oplyste mennesker - nemlig at aflivningen var en del af en aftale med SF - ENH og ALT.
    hvis partitilhængere iøvrigt havde stået bag årtiers ulovlige aktioner mod minkfarme til stor skade for den omgivende fauna.
    Beslutninger på grundlovsstridigt og uoplyst grundlag betød døden for et lovligt erhverv og det bør ingen slippe godt fra, heller ikke en statsminister !
    SletteMette og hendes handlinger er en trussel mod demokratiet og hvis ikke Danmark skal ligne en bananrepublik skal hun selvfølgelig for en rigsret smiley

    https://www.bt.dk/samfund/mette-frederiksens-frygt-for-minkmutation-blev-affejet-i-krisestab



  • #13   4. nov 2021 Jeg må som diplomat sige at jeg nok bare havde lukket en kommune ned frem for at slå alle de mink ihjel og jeg er Gudskelov ikke statsminister smiley

  • #15   5. nov 2021 Hello Kitty

    Så du går ind for at brænde grundloven af?

    Det vil svare til at man mener det er "lovligt at køre 250 km på motorvejen. Min regering og ministeriet sagde godt for at køre 250 km på motorvejen. Så bøden og frakendelse af kørekort skal frakendes alle ned i systemet - jeg er jo uskyldig og dermed beholder jeg mit kørekort. bøvs....


  • #16   5. nov 2021 Hello Kitty ja jeg tror alle ku havde ført Danmark godt igennem - men der var nok ingen der vil være populær bag efter smiley

  • #18   5. nov 2021 Hello Kitty nej ingen ku forudse den pandemi - men hvis vi kigger i historien om pandemi ku de kloge vel nok forudsige et eller andet og jeg går ikke ind for at finde fejl i den blå eller røde blok - men de ses og jeg er ligeglad og ja når den ene skal brandes af skal den anden vel også - men hævntogter i politik er ikke godt og at opføre sig pænt må jo være de øjne der ser der må dømme - personligt dømmer jeg helst ikke nogen smiley

  • #19   5. nov 2021 Hello Kitty

    Du lyder som du bare har givet op fordi du ikke kan overskue hvor alvorlig situationen er.

    Grundlovsbrud er en alvorlig ting, hvis man bare siger<. nå ja shit happens og lad os komme videre så fjerner man fokus på grundloven som er hjertet af Danmark.Hvad bliver det næste man kan gøre af grundlovsbrud?


  • #22   5. nov 2021 Alis - der var ingen slinger i valsen da du dømte Inger Støjberg og hun er endda ikke engang dømt endnu.
    Nu har vi så et grundlovsbrud der fuldstændig unødvendigt betød døden for et helt erhverv og så får piben pludselig en helt anden lyd og undskyldningerne står i kø.
    Det er til at brække sig over 🤮🤢


  • #23   6. nov 2021 Ja Inger Støjberg er nu også en heltinde i min verden - med eller uden hemmeligheder smiley

  • #25   6. nov 2021 Alis

    Gider ikke læse din smøre, selv en afstemning i folketinget kan ikke bryde grundloven.

    Loven er at man kan inddæmme en risiko, men ikke aflive en rask besætning. Man kan inddæmme med karantæne områder, som man har gjort tidligere med andre udbrud.

    Så du kan godt stoppe med at hvidvaske den møg kælling.


  • #29   6. nov 2021 Alis

    Du vrøvler som sædvanligt, der er kun 2 som blev indlagt. Så beslutningen er baseret på en panisk handling, den er så i gang med at blive redigeret i ministeriet for at slette alle beviser på den paniske handling.

    Så måske man ser den møg kælling i benlås og håndjern som føres ind på rådhuspladsen så man kan ægge hende. Jeg vil hårdkoge mine æg.


  • #31   6. nov 2021 Alis jeg ved ikke lige hvor du henter din viden fra, men den er godt nok langt fra sandheden smiley
    Regeringen var ganske bevidste om at isolering samt aflivning af smittede dyr havde været tilstrækkeligt som det iøvrigt blev gjort i andre lande.
    At man derudover, helt unødvendigt, også besluttede at aflive alle avlsdyr beviser tydeligt at regeringen for alt i verden ville holde sit løfte til sine røde støttepartier.
    En skandaløs handling der må og skal resultere i en rigsretsag hvis Danmark fortsat skal regnes for en retsstat.

    https://landbrugsavisen.dk/danmark-gik-l%C3%A6ngst-s%C3%A5dan-har-andre-lande-h%C3%A5ndteret-corona-i-mink

    Gør nu dig selv den tjeneste og læs flg. dokumentation igennem så vi slipper for at høre det ævl om at det var for folkesundhedens skyld.
    Som en lille bonus info indeholder dokumentationen også en anden interessant oplysning - nemlig at Mette’s beslutning foruden grundlovsbrud også var en overtrædelse af en EU bestemmelse der skulle sikre inddragelse af epidemi eksperter 🤨

    https://sundhedspolitisktidsskrift.dk/nyheder/4126-eksperter-sat-uden-for-doren-i-beslutning-om-total-aflivning-af-mink.html


  • #32   7. nov 2021 Jeg troede ikke, at noget kunne slettes helt og for altid. Er der ikke nogen, som har et værktøj til at få de slettede SMS'er frem i rampelyset, så vi kan få syn for sagen, det må Mette Frederiksen da også mene smiley

  • #33   7. nov 2021 Jetset

    Alt ligger hos udbyder som rådata. - det er ikke raketvidenskab at hente det.


  • #34   7. nov 2021 Så synes jeg, det er på tide de gør det, hvorfor bliver det ikke hentet ??


  • #35   7. nov 2021 Jetset

    Nu er politi sat på, så de melder jo ikke ud løbende på en efterforskning.

    Spørgsmålet er så hvor meget man får at vide om de rådata,


  • #36   7. nov 2021 Hvis jeg var Mette Frederiksen, så ville jeg have alt ud, hvis hun ellers har rent mel i posen.

  • #37   7. nov 2021 Hvis alt kom på bordet så er den møg kælling færdig med at lege "Hitler".

  • #38   7. nov 2021 Ja jeg troede nu også at sådan sms kunne gendannes - men måske der er en årsag til de ikke vil gendanne dem smiley

  • #39   7. nov 2021 Leon

    Selv "slettede" data, slettes ikke, man sletter kun henvisningen til data.

    Eksempel...

    Du sletter en fil c;\fil.html. men den er stadig som rådata. Alle kan hente programmer til at hente rådata, du kan endda bruge dem online.

    Det er derfor vigtigt at sælger man sin mobil at man bruger et program til at fjerne alle rådata med en masse "ingenting" som gør at intet kan genskabes. Samme gør man med harddiske på en pc når man sælger den som brugt - Herefter installere man så en ISO som er en spejling af f.eks. Windows.


Kommentér på:
Hemmeligheder.

Annonce