{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.602 visninger | Oprettet:

Nadja N
Nadja N
Tilmeldt:
20. feb 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

hemmeligheder {{forumTopicSubject}}

Jeg har været i dette forhold i 7 måneder, jeg mødte min kæreste da jeg var 3 måneder henne.. han har været helt fantastisk gennem min graviditet, og han har taget min søn til sig, som hvis det var hans egen... så vi burde jo bare have det super dejligt,, men nej,nej... fandt så ud af for 3 dage siden, at han har løjet..
Det er godt nok om nogle ting, som jeg sagtens kan tilgive, så som, at han alligevel ikke har noget kørekort, men er i gang med at tage det, at han står i RKI, men snart er ude, at han flyttede fra en lejlighed til en anden, for at have råd til sin gæld..
Det er ting jeg kan tilgive, men det sårer mig bare så meget, at jeg så oveni det overstående, fandt ud af, at han har holdt nogen tøser hemmeligt.. jeg er ikke den jaloux type, så det at man har veninder er helt okay med mig... men når han så holder det hemmeligt, og skriver til den ene, at hun er hans første priotet og at han glæder sig meget til at se hende igen.. så tror jeg sq ikke på ham mere....

Er det mig der er den dumme, og som bare skal lade ham gøre sådan, eller er det ham, som er helt forkert på den, og jeg burde slå op?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hemmeligheder
  • #1   20. feb 2012 Konfronter ham med de ting og tag en voksen snak om hvad der er planen fremover.

    Så kan du forhåbentlig få en fornemmelse for om der er mere at bygge på...


  • #2   20. feb 2012 Han skal da ikk skrive til en anden pige at hun er hans første priotet... det er dig som skal være det... er du sikker på, det er en veninde, at han ikk er dig utro??
    jeg ville blive rasende hvis det var mig.. .veninder er helt okay, men ikk når det er hemmeligt, så er det mere end bare en veninde efter min mening


  • #3   20. feb 2012 Jeg ville have taget en snak med ham om hans gæld og de andre ting, men efter at have læst det sidste, så havde jeg smidt ham på porten med det samme!

    Ud med ham, sikke en nar at skrive sådan noget til en anden.


  • Nadja N
    Nadja N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #4   20. feb 2012 Tak for jeres henvendelser.. Jeg har taget en snak med ham omkring det hele... også pigerne, og specielt pigen, som er hans første priotet..

    han siger at der ikke er noget i det, og det bare var noget han har skrevet.. men de sidste par dage, har jeg været meget usikker på mig selv og ham for den sags skyld,, er jo begyndt at opføre mig som en jaloux kæreste, og det har jeg bestemt ikke lyst til.. det er bare ikke mig.. denne "første priotet" skal han så se 1 gang om ugen, da de også læser sammen, på aftenskole...
    Og det tror jeg bare ikke at jeg kan håndtere på en ordentlig og voksen måde


  • #5   20. feb 2012 Jeg tror han har løjet om det fordi han godt kan lide dig, og var bange for at du ikke vil have ham, hvis han fortalte dig sandheden.

  • #6   20. feb 2012 Man skal altid starte et forhold med ærlighed smiley snak med ham og sig at ærlighed kommer man altså længst med også selvom det sårer smiley
    Håber du finder en løsning smiley


  • #7   20. feb 2012 alt det der med rki osv. det kommer jo ikke rigtig dig ved, så du kan jo være ligeglad. men på den anden side er det noget fis at han ikke bare har sagt det til dig. men igen det kan være at han var bange for at miste dig, hvis han nu fremstod som uansvarlig.

    men det der med sms beskederne til hende pigen er totalt no go.


  • #8   20. feb 2012 Han lyder ikke som et godt forbillede for dit barn - ud med ham!

  • Nadja N
    Nadja N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #9   20. feb 2012 Kasper:
    Det med RKI, kommer desværre mig lidt ved, da vi har gået og kigget på hus, og gerne vil flytte sammen, og hvis den ene er i Rki, er det husstanden som er det... så han skulle da bare have været ærlig... (Jeg er ikke typen, som vil forlade en fyr, fordi han står i RKI)

    Men det med pigen, er helt sikkert også det som gør mest ondt.. stoler jo ikke på ham mere


  • #10   20. feb 2012 ja okay når i er igang med hus osv, så betyder det selvf noget. men rki er nemt at komme ud af igen. man skal bare betale det man skylder. og så kommer man ud.

  • .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 119
    #11   20. feb 2012 Nu ved jeg ikke hvordan han er normalt om han er det hele værd osv... men hvis det er en du ser en fremtid med... havde jeg personligt bedt om at se papir på hans løgne angående økonomi... du har et barn og tænke på... og det sjovt i mine øjne at lige når du opdager det er det hele løst og alt er næsten betalt...
    og med pigen.... havde sku bedt ham finde en anden læse partner eller kæreste.... det siger man sku ikke hverken til veninder studie partner eller noget andet... det noget fis og lyder sku som om han har stukket dig en plade i mine øre...


  • Nadja N
    Nadja N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #12   20. feb 2012 Jeg er super glad for jeres indlæg.. smiley

    Synes det er rart at høre, at det ikke kun er mig, der synes han har gjort noget galt...
    Har lige haft ham i røret, og det eneste jeg kunne tænke på, var om han også havde ringet til hende, eller skrevet med hende.

    jeg har så lige snakket med min "svigerinde" (min søns rigtige faster)
    Og hun har haft spillet wordfeud med min kæreste.. hvor han så over et par dage og skrevet rigtig meget til hende.. ikke noget utroskab agtigt.. men dog er der kommet lidt seksueller hentydninger.. såsom.. de snakkede om bodybike, da min kæreste går meget op i det.. han spurgte så om hun ville med en dag... hun svarede at det ikke lige var hende, og at hun var mere til løb.. hvorefter han skriver, og spørg.. hvad hun så rider på...
    Min svigerinde syntes selv at det var lidt mærkeligt, så derfor har hun ringet og fortalt mig det.. hun har også slettet spillet med ham...

    Nu er det bare blevet for meget.. det er min fucking svingerinde..

    Tager en snak med ham i aften, og mon ikke at det ender med at være slut.. kan i hvert fald følelsesmæssigt ikke klare det mere.. det gør sq ondt...


  • #13   20. feb 2012 Jeg må ærligt indrømme, at jeg ville ikke kunne se så let på det hele...
    For at være i mit liv er det vigtigste, at man ikke lyver. Der er ingen god grund til at lyve for folk, heller ikke små hvide løgne. Det såre altid en og ofte finder man ud af det hend af vejen.
    Du er så mere tilgivende end mig, og kan acepterre det, det er også en god ting, meeeen når det begynder, at gå ud iver dit selvværd, og ændre din personlighed (her menes ang jalousien) så vil jeg sige løb, og løb lige så stærkt du kan, se dig ikke tilbage.
    Et er at tale om det, men det er ikke sikkert, det vil få dig inderst inde til at have ro i forholdet igen. Dette vil ødelægge forholdet før eller siden, så heller stoppe det nu, end at du taber dig selv i alt det her.

    Jeg håber du klare dig best muligt igennem dette smiley


  • .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 119
    #14   20. feb 2012 hvis jeg var dig ville jeg tænke mig godt om inden du snakker om det... så han ikke kommer med en dårlig undskyldning... ville helt 100 ikke tilgive dette hvis det var mig... og slet ikke når det en du har haft omkring dine/dit barn... så burde han sku være voksen nok til og se at man blander ikke børn ind i det medmindre man er sikker på det er det man vill.... i mine øjne en narrøv du har fundet dig der...

  • #15   20. feb 2012 Manden har taget sig af dig og dit barn det seneste halve år og så stoler du ikke på ham på noget så latterligt som nogle små sms'er og en sag med rki? Håber han går fra dig for det var da helt utroligt! Har været i sådan et forhold før. Psyco so. Kigger du os hans facebook igennem og det? Snak med ham. Hør hans side inden du afskriver ham. Når du konfrontere ham så burde han reagere som en hver anden ville også det dig den bliver vendt om på. Hvorfor stoler du ikke på mig? Efter alt det jeg har gjort. Så nemt er det også det dig der har været et svin smiley

  • .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 119
    #16   20. feb 2012 thor hun var gravid da han valgte hende... så det sku hans eget valg... hvis man vælger en med barn må man sku os tage det med.... som om det gør ham vildt fantastisk... det ændre på ingen måde på at han har set på huse med hende og ladet som om det var muligt... det er i mine øjne ikke bare en løgn det er og føre folk bag lyset... og derudover skal alle sku vise sin kæreste mand kone eller hvad det er respekt nok til ikke at sidde og skive til hendes svigerinde osv... det sku for plat...

  • Nadja N
    Nadja N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #17   20. feb 2012 Thor:
    Jeg tror bestemt ikke du læser det hele.. Jeg har ligesom skrevet, at det med rki, kørekortet og flytningen, er alt sammen noget jeg kan tilgive,..

    Men eftersom du synes jeg er en psyho so, fordi jeg ikke vil finde mig i, at min kæreste skriver sådan med andre piger, siger bare mere om dig, end det gør om mig... så inden du sviner mig mere til.. så tag lige og kig på dig selv..



  • #18   21. feb 2012 Hvor har jeg skrevet DU er en psyco so? Nu snakkede jeg om hende jeg tidligere var i forhold til. Hvis du anede noget om korrektur ville du osse have set dette. . Sviner dig ikke til, Læs igen.

    .. . - Det er da lige meget, bare fordi de er i et forhold sammen behøver han ikke lege far vel? At han så tager sig af hende og hendes unge siger da en ting til mig, At han virkelig holder af Nadja. Hvem fanden ville ellers lege far i et forhold? Det giver jo ingen mening. At du slår op med ham for noget så småt som lidt fliteri er jo os dybt til grin. Hvis du en jaloux type så hold dig fra mænd og find dig en kvinde.


  • Nadja N
    Nadja N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #19   26. feb 2012 Vil så lige til orientering fortælle, at endnu en dukkede op, og denne gang havde han så sendt nøgenfotos til hende, som han havde taget hjemme hos mig.. (uden jeg vidste det)

    Så han holdte ikke af mig...

    Det var hende som kontaktede mig, da hun fandt ud af, at han havde en kæreste..

    Så der røg han...


  • #20   26. feb 2012 Hold kæft en røver historie var

  • Nadja N
    Nadja N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #21   27. feb 2012 Hvis du virkelig ikke har noget bedre at skrive, burde du nok bare holde din kæft...

    Og tænke så langt, at jeg nok er pisse ked af det


Kommentér på:
hemmeligheder

Annonce