{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

EU alle vil have ret. {{forumTopicSubject}}

Ja nu ser vi hvordan Polen vil have ret og hvordan EU vil have ret og der findes en del lande som husker hvordan de også vil have ret og vi kan jo se hvordan flere lande sætter en stopper for flygtninge ved at indsætte flere grænsevagter og sætte grænsehegn op.
Og skulle EU ikke sætte en finger i jorden og lytte på deres medlemslande.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EU alle vil have ret.
  • #1   20. okt 2021 Polen er nok det land som har haft mest modgang historisk, diktatur, de er efterhånden blevet hårdhudet, EU blander sig for meget i interne interesser, og det vil Polen gøre op med. EU vil så sanktionere Polen økonomisk - men som jeg tror siger Polen "rend mig et vis sted"

    EU har ingen sanktion muligheder andet det økonomiske, de har ingen hær som kan banke dem på plads. Så på en måde er det gratis at sige WE Give A Fuck hvad i mener.

    Personligt står jeg bag polen med deres opgør med EU. Danmark er bare en plet i EU, hvor de kan bestemme indenrigs politik, udenrigspolitik, næ....begynd at give Eu fingeren. lad os få et opgør med den syge forening af idioter som skal bestemme retningen i et land.


  • #2   20. okt 2021 Polysl aftaler imellem lande er godt eksempelvis handelsunioner - forsvarsalliance. OSV smiley

  • #4   21. okt 2021 Alis C der er gode og dårlige ting - men de forskellige lande skal jo ikke afgive deres nationalitet ej heller lade alle komme ind igennem deres grænser og jeg kan altså godt forstå at flere lande har skærpet deres grænsekontrol.

Kommentér på:
EU alle vil have ret.

Annonce