{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

Mange lig i lasten. {{forumTopicSubject}}

Ja vi ved jo alle at både rød og blå blok har mange lig i lasten og her på det sidste har vi nok i sær lagt mærke til de mange minklig.
Men jeg ser jo også tilbage i mit eget liv og hvor jeg tænker i alle de lig som jeg selv har eksempelvis da jeg blev beskyldt for kongemordet i Finderup lade år. 1286 eller julemandens kane i 1943 eller da jeg fik skyld for tyveriet at Kejserens nye klæder og til sidste og ikke mindst tyveriet af Carl Carlsens ladcykel i 1962.
Og ja de fleste har jo lig i lasten noget de har fået igennem livet og det får mig til at sige de berømte ord - Lad den der er ren kaste den første sten smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mange lig i lasten.
  • #1   26. maj 2021 Berlinske Tidende skrev i 1990:

    Det er ikke Schlüters skyld, at vi stadigvæk sejler med et lig i lasten, nemlig de langvarige, næsten uhelbredelige virkninger af socialdemokraternes dødbringende politik.

    uhyggelig som historien gentager sig, og nu har de virkelig skidt i nælderne.

    Asylcenter på Langeland, er droppet, hvorfor? jo der er snart kommunalvalg - og hvis beslutningen stod, så kunne det koste (S) vælgere og måske senere en statsminister.

    Hvad siger det os dødelige borgere?

    Vi er bare skakbrikker, Lego for regeringen, samt intern i regeringen er man opdelt i skakbrikker.- bønderne er dem som man først ofre og til tider en helt uskyldig, for at redde et tårn.

    Har jeg "lig i lasten" det kommer an på definitionen om man har rettet op på skaden, så bliver der et lig mindre i lasten.

    Jeg har sagt mange gange før her, at jeg sørger for at få ryddet op i sindet så jeg ikke skal vågne op til samme problem. Ting i fortiden kan man ikke rydde op i, men man kan rydde op i nuet - f.eks. at have mere styr på hvad man siger, gør, stort set ens adfærd overfor andre i IRL.

    Jeg skrev en joke på min Facebook:

    Jeg lavede en joint af en side fra korane3n - hold kæft hvor blev jeg stenet.

    Er du gal man hvor blev jeg stenet ned af kommentarer som racist og det som er værre, indtil at Facebook slettede hele møget.

    Der er fandme ingen lig i lasten ved at skrive det som en danske joke. Alt ses som krænkende efterhånden, man ytre sig faktisk med håndjern på - ikke særlig demokratisk, men nu er Facebook ikke demokratisk mene nazistisk, eller DDR agtig.


  • #2   26. maj 2021 Polysl uanset om det er rød eller blå politik findes der lig i lasten og måske du har ret angående Langeland og kommunevalg - ja men jeg elsker at spille skak og at ryde op så sindet har det godt - gør vi alle ikke det og nej Polysl det er ikke alle der forstår en joke smiley

Kommentér på:
Mange lig i lasten.

Annonce