{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Omskæring {{forumTopicSubject}}

I dag debatterer Folketinget et borgerforslag om at forbyde rituel omskæring af drenge under 18 år. Mindst otte ud af ti danskere støtter forslaget. Men det det bliver ikke til noget. Det har amerikanerne og israelerne bestemt.

Danske ambassader får mange henvendelser om at det skal Mette Fup ikke blande sig i.

Det gør hun heller ikke mere - men i 2008 sagde hun: Man skal ikke skære i børn, men så vendte hun lige 180 grader og stikker knolden i nakken ned i jorden, for hun skal ikke have klinket noget.

Værre svineri skal man lede længe efter - man må ikke slå børn ifølge loven, men man må gerne skære i babyer. Hvor er hjernen blevet af Mette Fup? Er den begravet sammen med 15 millioner mink?

Vi skal i Danmark ikke give efter for middelalderen, vi har vores love som ikke skal gives, hverken af Israel eller USA.

Mette Fup mener åbenbart at pigebørn vejer tungere med hensyn til omskæring end drengebørn.

Føj for satan du er den mest ulækre sindssyge kælling der nogensinde har levet i Danmark - Mette slagter. føj for satan igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omskæring
  • #1   20. apr 2021 Polysl den snak bliver aldrig færdig smiley

  • #3   20. apr 2021 Alis C igen siger jeg bare at den snak stadigt vil være om 50.år smiley

  • #5   20. apr 2021 Løsning er nem, men som sædvanligt skal Alis gøre det til et kæmpe problem.

    Det er faktisk simpel lovgivning så er den lille flæskesvær ikke barberet af.

    Overgreb mod et værgeløst barn er så åbenbart ikke et problem for Mette Slagter, hun vil åbenbart selv stå med øksen og smide den lille forhud ud på et samlebånd hos KIMS som rister dem og putter i pose og kalder det jødemums.


  • #8   20. apr 2021 Alsi

    Og hvordan? Jeg kan ikke se at menneskeretten bliver brugt, når man skamferer en nyfødt.

    Så Menneskeretten giver åbenbart lov til at snitte i babyer, husk på man straffes hvis man slår babyen.

    Det svare til at man godt må køre folk ned på landevejen, men ikke på motorvejen.

    Det kan ikke være pga. religion - for der står ikke noget som helst i Koranen eller biblen om at fjerne det lille flæskesvær og bruge den i gryderetten næste dag.

    Det er rent kulturelt - og i den henseende kan det rage os, for vi har ikke den kultur at skamferer nyfødte - Men Mette Fup har åbenbart taget dem Mellemøstlige kultur til sig i sin lovgivning.

    Så jeg vener på at Mette Fup laver en lov om at alle som vil have en latte på en cafe skal have en koran i hånden. Jeg venter også på at hun kaster den første sten lige i knolden på den ungmø som har formastet sig at forelske sig i en svinefarvet dansker. Jeg venter på at kraner ikke bliver brugt til at eleverer, men til at eksekverer.

    En sjov udtalelse fra en muslim i Mellemøsten: Danmark er nok det mest muslimske land i verden, set ud fra det rent menneskelige.

    ja ja....You Aint See Nothing Yet.(Bachmann Turner Overdrive.)


  • #9   20. apr 2021 jeg som troede vi havde lov og ret i Danmark

    Straffeloven § 245 a. Den, der ved et legemsangreb med eller uden samtykke bortskærer eller på anden måde fjerner kvindelige ydre kønsorganer helt eller delvis, straffes med fængsel indtil 6 år.

    Straffeloven § 245. Den, der udøver et legemsangreb af særligt rå, brutal eller farlig karakter eller gør sig skyldig i mishandling, straffes med fængsel indtil 6 år. Har et sådant legemsangreb haft betydelig skade på legeme eller helbred til følge, skal dette betragtes som en særligt skærpende omstændighed.

    Stk. 2. Den, der uden for de i stk. 1 nævnte tilfælde tilføjer en anden person skade på legeme eller helbred, straffes med fængsel indtil 6 år.

    Jeg kan dårlig forestille mig det kun gælder pigebørn.


  • #10   20. apr 2021 For mig at se er det en rituel slagtning af småbørn.

  • #12   20. apr 2021 Jeg ser det som en del af et religiøst ritual og religion er ikke til at spøge med.

  • #13   20. apr 2021 Tror du selv på at man kan nå jøder og muslimer i en forståelse om at omskæring ikke må ske i Danmark?

    De siger bare ja - det bøjer vi os for, og næste gang de rejser til "hjem" så ryger flæskesværet i et hyggeligt lag i Israel eller andre steder.

    Tror du selv at der er noget som helst kontrol med pigebørn eller drengebørn når de kommer til en læge med et problem?

    >de ville holde sig langt væk fra danske læger og kun bruge deres egne så de ikke dømmes for overfald på deres eget barn.


  • #14   20. apr 2021 Leon

    Det har intet med religiøsitet eller religion at gøre - det er en kulturel svinestreg.


  • #15   20. apr 2021 Polysl så er det jo bare en dårlig vane - med de dersens omskæringer smiley

Kommentér på:
Omskæring

Annonce