{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Roderi {{forumTopicSubject}}

For at komme i betragtning i det offentlige sociale så må din DDR attest ikke være mere end 7 dage gammel.

Så nu skal folk hver 7 dag stå i kø i timevis fordi de lige vil have en latte
Så nu skal folk hver 7 dag stå i kø i timevis fordi de lige vil klippes.
Så nu skal folk hver 7 dag stå i kø i timevis fordi de lige skal på museum
Så nu skal folk hver 7 dag stå i kø i timevis fordi de lige skal til massør
Så nu skal folk hver 7 dag stå i kø i timevis fordi de lige skal til en mad
Så nu skal folk hver 7 dag stå i kø i timevis fordi de lige skal til massage
Så nu skal folk hver 7 dag stå i kø i timevis fordi de lige skal til træning
osv...

Hvor få folk al den tid fra som skal bruges på at blive testet fra?

Ingen kan nå alt på 7 dage, jo de kan - alle dem uden arbejde, hvad med alle dem som har et arbejde? Hvor får de tiden fra at stå i timevis? Hvor finder de plads til når poderne skal hentes og bringes, indkøb, lave mad - fortælle godnat historie når det test lort lukker kl. 20.00?

Forhen sagde jeg at det her ligner Mel Smith, Dave Allan, Monty Pyton - men vi er langt for det humoristiske - vi er mere over i galskaben.

Ikke en kæft kan forklare hvorfor der må være 1000 mennesker i Bilka, men kun en med en DDR attest hos en frisør.

Intet giver mening efterhånden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roderi
  • #1   8. apr 2021 Polysl jeg er og vil ikke ønske at være statsminister og uanset hvad statsministeren gør vil der altid være nogen der ikke syntes det er ok det der sker smiley

  • #3   8. apr 2021 ha ha Annella

    troede ikke den var genopbygget . smiley


  • #4   8. apr 2021 Leon #1

    Logikken.

    Jeg kan godt følge den hen af vejen, men så stikker logikken af, og ikke en kæft ved hvor den er blevet af .Jeg har en formodning om at den har begået selvmord og ligger i en eller anden grøft og prøver at trække vejret. Jeg kan også formode at logikken har prøvet at banke på hoveddøren til Mette Fup - lyset er tændt men ingen er hjemme.


  • #6   8. apr 2021 alis

    Hele min tilværelse ville være simpelt hvis jeg bare blev hjemme, men nu er jeg skåret af et træ som også kan tænke på andre og de problemer der kan opstå i samfundet.

    Du har et simpelt liv - du lever isoleret - så ud fra dit synspunkt så er alle bare nogle brokkerøve. Pensionen ruller ind hver måned, ikke noget ansvar, bare sidde og stene på internettet for at finde andre du kan hykle sammen med- og fortælle din lidelses historie som jeg er sikker på at at både Google grundlægger og Facebook grundlæger kender.


  • #7   8. apr 2021 Polysl Jeriko muren findes over alt - vi skal bare råbe højt nok så vælter den og husker godt historien om hvordan Jøderne gik rundt om Jerikos mure og blæste i horn og hvor Jerikos murer så faldt smiley

  • #8   8. apr 2021 Polysl jeg ser også gerne vores samfund bare skal køre og for den sagsskyld der ud af - men der er jo ikke logik i en corona virus den muter jo hele tiden - men sådan er det jo med virus og sevl vores statsminister er ikke herre over virus smiley

  • #9   8. apr 2021 Leon

    Det jeg skriver har intet med Corona som sådan, men om håndteringen fremadrettet der mangler logik,


  • #10   8. apr 2021 Polysl jeg har ikke prøvet det - men hvis folk skal stå i timevis for at få en lyntest går det helt galt især når de ovn i købet skal fryse deres røv af smiley

  • #11   9. apr 2021 værre end stolemangel er nok toiletmanglen i teltene smiley

Kommentér på:
Roderi

Annonce