{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

Op lukning. {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg høre om hvordan butikkerne kan lukke op hvis de har x-antal KVM til en kunde tænker jeg på hvor logikken blev af og tænker på de billeder som florerer fra de forskellige Bilka og igen ved jeg at en af mine lokale slagter står folk pænt i kø uden for til det bliver deres tur og respekt for det.
Jeg tænker også på hvordan de små butikker må kunne åbne og så gøre det på den måde med en kø - men så må Bilka og andre store butikker jo også vise at det ikke er i orden med flok mentaliteten på indkøbstur.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Op lukning.
  • #1   25. feb 2021 Den røde soap opera forsætter med knald i låget logik.

    en butik på 5000 kvm må have mindre antal kunder end en butik på 500 kvm. Butikker på under 2500 kvm skal kunder bestille tid for at se på en kommode eller et par sko. Hvis de regne karle skulle stå og forklare logikken for befolkningen så ville jeg nok ligge så flad af grin at jeg får brug for en hjertestarter.


  • #2   25. feb 2021 Polysl vi er sku enig og de sætter ting op på en spids og tror at folk vil være bedre til at bedømme eller med til at bedømme hvad der er godt og ikke godt - hvis vi alle respekter hinandens grænser tror jeg på at det nok skal gå og med afstand kan det ikke gå helt galt smiley

Kommentér på:
Op lukning.

Annonce