{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Mon en lukning af Russisk gas kan give inspiration. {{forumTopicSubject}}

Ja læste at Putin lukker for gassen i x-antal dage her sidste på måned og jeg læste så også om hvordan energien som giver varme stiger helt vildt i England og der stor flere tal som må give den Engelske befolkning kuldegysninger - jeg tror dog ikke det kan gøre Englænderne bløde i knæene de plejer i stedet at rejse sig op og yde modstand og mon ikke det Engelske kul kommer på banen igen og ku levende forstille mig at der kommer nye gode opfindelser på banen angående energi og andet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon en lukning af Russisk gas kan give inspiration.
  • #2   21. aug 2022 Annella hvis du har fulgt med i priserne på naturgas vil du vide at priserne er mangedoblet siden krigen i Ukraine og du har nok hørt om at Putin lukker for gassen i x-antal dage sidst i August og prøv at læs hvad der står på det indsatte billede.

    profilbillede
  • #4   21. aug 2022 Annella hvis ikke du mener at den Russiske gas og hvordan der lukkes har noget at gøre med de stigende varmepriser i Europa må du da godt give mig en anden grund og hvis du så tænker i inflation har gassen og krigen i Ukraine da en stort indflydelse der på.

Kommentér på:
Mon en lukning af Russisk gas kan give inspiration.

Annonce