{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Vaccine. {{forumTopicSubject}}

Ja man høre om flere og flere top embedsmænd/kvinder som fusker sig til at komme foran i vaccinekøen og det syntes jeg ikke er ok - men jeg syntes det er ok når læger og andre som står forrest i kampen imod corona .
Jeg tænker også på de klovne i det store udland og hvor eks præsidenter og andre har fusket sig til vaccine og det er vel ikke så svært at vente på at det bliver ens tur smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccine.
  • #1   21. feb 2021 Jeg føler mig velsignet, at jeg ikke skal have det gule pis sprøjtet ind. Indtil har min influenza vaccine taget den lille snue og lavet den om til en Mette Fup med klaphat - som både pudser vinduer og spiser makrel fra dåse og løber lidt i naturen som kanon mange jo gør i forvejen.

  • #2   21. feb 2021 Polysl jeg er ligeglad jeg tager den gerne men ja jeg er ligeglad smiley

  • #3   21. feb 2021 Ha ha Polysl bare vent - fætter Corona forsvinder ikke de næste mange år og snart bliver der indført vaccine pas som krav hvis man vil rejse, i teater, bio, fodbold, koncerter m.m., så du får nok svært ved at opretholde din modstand smiley smiley

  • #5   21. feb 2021 Claus G ham Kristian Hegaard høre jo til iblandt de svageste så skal vi ikke lade ham slippe for vider tiltale og ja han kunne jo som folketingspolitiker gå foran som et godt eksempel og vente til det blev hans tur - men jeg venter gerne til sidst og lader andre komme foran også Kristian Hegaard smiley

  • #7   21. feb 2021 Claus G ja de radikale har nu alle dage været svage og ja som du kan læse er vi jo enig også selvom han ikke skulle være radikal smiley

Kommentér på:
Vaccine.

Annonce