{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Vaccine mangel. {{forumTopicSubject}}

Ja i har jo nok læst eller hørt om vaccinen til hepatitis A er udsolgt, producenten forventer at der vil komme vaccine på marked til efteråret, nu har jeg jo ikke smitsomleverbetændelse så jeg kunne jo bare være (Græskkatolsk) men sådan fungere min verden bare ikke og jeg kommer til at tænke på hvordan vaccine fabrikken i Danmark blev solgt for småpenge og det gør at jeg faktisk jeg får en rigtigt grim politikere lede, da alt der ellers giver bare en smule overskud bliver sat til salg til udsalgspriser og nu står sundhedsvæsnet og mangler den vaccine og er den ikke livsvigtigt for dem der har sygdommen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccine mangel.
  • #1   14. jul 2017 15 mill det er den rene foræring. Men lur mig om ikke de holder vaccinen tilbage - du ved for at hæve prisen.,

  • #2   14. jul 2017 Polysl enig vi kan vel bare sige: der er penge i vaccinerne smiley

  • #3   14. jul 2017 Nu blev jeg for et år siden vaccineret mod influenza før og gennem tiderne har jeg lidt meget af lungebetændelse og halsbetændelse, snue osv...men har ikke siden fejlet noget og så var den gratis pga. min historik og alder. Så ja der er penge i vaccinationer for dem som betaler.

    For mig lugter det langt væk af udbud og efterspørgsel, for hepatitis A har altid været der og ikke blevet mindre aktuel så min mening er at man holder vaccinen tilbage for at profilerer på en højere pris. Alene salg af Medicin til Hepatitis A er langt højere end købsprisen som jeg finder meget mærkelig - hvorfor sælge et guldæg så billigt?


  • #4   14. jul 2017 Godt du ikke har Hepatitis C, prisen for 8 tabletter er over 300.000 kr, indtil for et år siden kunne de fås for 147.000 kr, men patentet er blevet opkøbt.... Gaaaaab...., platugler alle til hobe.

  • #5   15. jul 2017 Vaccine kan være svært at tage stilling til - men børnesygdomme - mine drenge er blevet vaccineret mod fåresyge, røde hunde og mæslinger, der har jeg ikke være betænkelig.

  • #6   15. jul 2017 Ja skal vi ikke bare tage os til vores hoved og ryste det smiley

Kommentér på:
Vaccine mangel.

Annonce