{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Fager nye verden og hvad nu. {{forumTopicSubject}}

Ja læste om hvordan der i Texas i USA efter at de har haft en ekstrem vinterstorm er vandmangel grundet strømsvigt og sprængte vandrør og selv nogle af sygehusene mangler strøm og vand og tænk at vi i en verden hvor de fleste af os vil tage os til hoved hvis vi pludseligt stod uden vand og vil ikke blive bedre af at vi så også skulle mangle strøm - da der jo ikke er meget nu til dags der kan bruges uden strøm i Texas står de i kø for at kunne få vand og vi burde hjælpe Texas - ja i min verden burde verden stå sammen så vi kunne få styr på alverdens problemer - for i den sidste ende er vi alle i samme båd og eksempelvis må vi ikke tage rent drikkevand for givet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fager nye verden og hvad nu.
  • #1   22. feb 2021 Har amerikanere ikke hørt om kulderekorder og at vandrør som ikke er isoleret kan fryse til og sprænge?

    Det har vi i Danmark og derfor har man ingen sprængte vandrør pga. kulde i Danmark i boliger - andet i kolonihavehuse, eller sommerhuse - men det er kun fordi folk er dumme og den slags kan man ikke kurere.

    Hjælpe Texas?

    de klare den fint med at uddele vand - så hvorfor hjælpe? vil du begynde at trække nogle isbjerge til Texas? Lave en luftbro med danskvand? Smide vand ud i faldskærm?

    Godt nok er amerikanere nok de dummeste mennesker i verden som tror at Ikea er hovedstaden i Danmark - men jeg tror godt de selv kan klare det lille vandproblem - lige pt. står de i dynger af frosset vand. - kaldet sne. Sne kan omdannes til vand ved en simpel proces som at opvarme sneen. Det er ikke raketvidenskab, ej heller de problemer Apollo 13 stod i.


  • #2   22. feb 2021 Polysl Ja jeg vil gerne hjælpe Texas du ved ligesom Texas og resten af USA hjalp Europa efter 2.Verdenskrig og det må være ekstremt sjældent at Texas har det så koldt ellers vil det jo ikke havde været et så stort problem og når ført sygehuse også lider under strøm og vandmangel må det jo være et problem og jeg ser også det at vil hjælpe som en god signalværdi smiley

Kommentér på:
Fager nye verden og hvad nu.

Annonce