{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Da jeg var barn. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tog et billede i dag af en frossen vandpyt da det fik mig til at tænke på min barndom og hvor min institutionstid inden mit syvende år ikke er noget jeg ønsker at huske (men den ligger i min hukommelse) men husker da jeg kom på Høng Børnehjem og hvor fremtidens pædagogik var fremme og jeg fyldte 7.år den sommer - men mange af de vinter fra den tid altså 1965-66-67-68-69-70 var vinter hvor vi fik sne om ikke lige meget vær vinter men frosten var den samme og lige over på den anden side lå en branddam som vi løb på skøjter på og når det var tiden der til løb på isflager det var sku en sjov tid - men jeg husker også hvis man sådan gik rundt alene i frosten og ude på markerne hvor man legede med isen på pytterne og det kunne være at man gik og prøvede at slå isen i stykker eller man forsøgte at lede vandet under isen væk.
Jeg husker også en dag hvor jeg var ude hos en god ven og vi gik langs en å og legede med snedriverne og hvor en af os faldt i åen som det var hjem til min vens mor for at få varmen - min vens mor hedder Fru. Frederiksen og ja jeg vil altså helst huske de gode tider som i denne historien smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Da jeg var barn.

Annonce