{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Rød eller Blå. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tænker at vi alle godt kan blive enig om at der kun skal være restriktioner der er nødvendigt - altså ikke noget med tvangsflytninger eller tvangsvaccine af folk og jeg kan forstå at der pønses på en epidemilov som skulle være ekstrem og jeg bryder mig ikke om ekstreme ting og det kunne jo udarte sig til noget alla et ekstreme uvejr og hvis i ved noget jeg ikke ved så spyt ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rød eller Blå.
  • #2   16. nov 2020 Alis C netop ingen kender til bivirkningerne af sådan vaccine og det gjorde ingen jo heller ikke dengang det hvide snit blev brugt på folk og syntes at havde hørt/læst om hvordan lægerne brugte en syl og hvor de gik op igennem næsen - hvis jeg ikke husker helt fejl.

  • #3   16. nov 2020 Efter dagen i dag, kan de "røde" trumfe alt igennem smiley

  • #4   17. nov 2020 Å.R. Hej det er længesiden og det kan de jo kun grundet et flertal - men mit gæt må være at flertallet gerne vil samarbejde med mindretallet - dog ved vi begge to jo at der tages og gives i sådan samarbejde og de kan jo kun trumfe hvis befolkningen ønsker det og lad os nu se hvad der sker hvis der kommer en ekstrem epidemilov.

  • #5   17. nov 2020 Tvang har aldrig været danskeres kop te, fint at nogle eller måske de fleste vil lade sig tvangs vaccinere, men det bliver ikke mig.

    Nu vil man lave en lov at arbejdsgiver kan forlange deres medarbejdere at blive tvangstestet ellers er det yt. på gråt papir, så der røg endnu mere af grundloven som efterhånden bliver hullet som en si.

    Grundlovs brud kan åbenbart ske, hvis man bare lader den være tidsbegrænset. Vi så det allerede dengang man lavede en lov om at skat kunne gå ind i folks baghaver uden en dommerkendelse.

    Terror loven er også grundlovsstridig da den med et tillæg gør det lovligt uden en dommerkendelse at smadre døren til folks hjem og rode det hele igennem.

    Så når en minister udnævnes så skriver de under på at overholde grundloven - som også bekræftes af Dronningen. Statsministeren har så sovet på sin pind - og tror at man bare kan undskylde og så er det i orden.

    Tænk hvis man bare kan køre 235 km på motorvejen og når man snuppes sige, jeg undskylder jeg var bare lidt uopmærksom på speedometeret og skiltning og færdselsloven, jeg håber at politiet har forståelse for det. Men det hjalp ikke Mette Fup dengang hun blev snuppet af en fartfælde. Men var hun statsminister dengang så ville hun have lavet loven om så hun går fri.


  • #6   17. nov 2020 Polysl Terror skal der ikke snakkes om men handles og jeg bryder mig ikke om tvang det må være svar nok smiley

  • #7   17. nov 2020 Nej Leon

    Grundloven gælder alle, i hverdagen som i retssystemet. Man skal ikke fifle med grundloven - for en dag så er den så udvandet at den ikke har en betydning og vi sidder som fanger i vores eget land.

    Man kan ikke gøre grundloven selektiv, til kun at gælde visse - så giver den ingen mening.

    Grundloven er at beskytte borger og ejendom mod krænkelse, tvang fra regeringen vil alle tider være en krænkelse samt at tvinge arbejdsgiver ved lov at påtvinge regler over sine ansatte som tvangstest.


Kommentér på:
Rød eller Blå.

Annonce