{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Den grønne bølge. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg syntes at huske at husejer får husforsikringsrabat hvis de laver en regnvandsopsamler og nu tænker jeg ikke i 20 eller 100. liter og er der ikke noget med at får en rabat hvis de sætter solceller på deres tage.
Og jeg tænkte på hvorfor der ikke blev lavet en lov om at lave store regnvandsopsamler ved alle huse + at der så skulle stå sådan en gammeldagsvandpumpe som dem vi husker fra gårde og andet på landet i de gode gamle dage og den kunne jo dårligt være mere grønne da de kørte på god gammeldags muskelkraft - så vil man heller ikke være afhængig af strøm og i mangle af bedre kunne det jo nok blive til drikkevand.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den grønne bølge.
  • #2   5. nov 2020 Rosegril hvis der ikke er plads til at bygge en regnvandsopsamler under jorden så ja en regnvandsbeholder og det kan godt være at det lyder som lidt - men hvis alle tænker sådan kommer verden ikke langt med deres grønne tanker smiley


  • #3   5. nov 2020 Leon

    Jeg venter gerne på en løsning, at lave en regnvand opsamler i etage byggeri. Ville være genialt at kunne skylle lokum ud med regnvand.

    Faktisk er det idiotisk at skylle ud i Danmark med drikkevand.


  • #4   5. nov 2020 Polysl ja og man kunne jo samtidigt sætte en eller anden maskine med en propel som kunne lave energi når wc-vandet blev skyllet ud smiley

  • #5   5. nov 2020 Leon

    Hvis jeg havde penge nok så ville mit hus være spækket med elektronik, en kalkfjerner, et køkken som ville matche de bedste restauranter - et æbletræ, pæretræ, græs så langt øjet rækker. Nyeste lokum fra Kina, bidet, en lille brint generator i garagen som leverer strøm.

    Men regeringen vil jo ikke have at folk er selvforsynende, så de kommer efter en med afgifter så det stort set ikke kan betale sig. Som jo betyder at regeringen er en samling Corona inficerede idioter som i sidste ende kun tænker i økonomi. Det var så døden for den grønne omstilling.


  • #6   5. nov 2020 Polysl min kære debatven jeg tror på at den grønne omstilling overlever og ligeså voes politiker Gudskelov da smiley

Kommentér på:
Den grønne bølge.

Annonce