{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Hvem bestemmer i Danmark. {{forumTopicSubject}}

Ja kunne kun læser overskriften på Ekstra Bladet - men hvis det er bander som skal fortælle hvad vores politi kan og ikke kan - vil jeg sige at Danmark har et problem og hvis det er rigtigt er det på tide at Danmarks lov og retssystem viser muskler.
Det kan jo ikke have sin rigtighed at Danmark ikke kan styre hvad og hvordan ting skal gøres i egen hule.
Jeg må sige at det vil glæde mig at se et opgør.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem bestemmer i Danmark.
  • #2   19. okt 2020 Muslimer bestemmer i Danmark -

    En dansk skolelærer ville vise muhammed tegninger i forbindelse med en time om ytringsfrihed - her var der en politiker på borgen som kalde læreren en lille pige - så muslimer har også inficeret borgen. Her hjælper det ikke at kalde på firmaet "gå væk rotte" her mangler der en stor og stærk fløjtespiller som kan lede alle de bæster ud over klippen og ned i havet.

    //citat fra BT

    folketingsmedlem (S), Rasmus Stoklund, udløste det ubehagelige og truende kommentarer fra muslimer.

    ”Nu skal du ik spille dum, du kan bare ik udstille vores profet på den måde, ha dog noget respekt, du er sku voksen, men opfører dig som en 10 årige pige.”

    Skolelæreren rettede ind og fjernede opslag på Facebook samt droppede tegningerne. Undervisningen skulle forgå som sympati for den franske lærer.


  • #3   19. okt 2020 Annella ja men så må systemet på banen ellers er det jo en falliterklæring.

  • #4   19. okt 2020 Polysl jeg ved som i andre jo godt at der er ting man ikke behøves gøre (respekten) for andres ting gør at man ikke behøves lave grin med andres religioner og tror kun det er os protestanter der tager sådan noget med et smil vi er nemlig kommet langt trods det at vores religion kun er 520.år - men hvis ikke det danske retssystem kan gøre at alle kan gå trygge rundt i Danmark nat som dag - bør der strammes op.

  • #5   19. okt 2020 Leon

    Nu skal der skelnes imellem at gør grin og så bruge det i undervisningen. Tænk hvis nazister begyndte at skulle bestemme om man vil undervise om 2 verdenskrig. Folk som mener at de skal bestemme - skal bare have en kugle for panden - problem løst.

    Danmark er langt ude når en fra borgen kan true samt andre om ikke at bruge de tegninger i undervisningen.

    Men på den anden side - så er det guf for NB som jeg spår til en kæmpe sejr overfor DF, De er i forvejen blevet for magelige og lader bare stå til. Hvis der sker noget skelsættende i forbindelse med et valg - så kunne NB blive et parti der kan bestemme dagsordenen. Slut med alle de lallegeglade dommere som dømmer som vinden blæser. Her kommer afgjort andre boller på suppen.


  • #6   19. okt 2020 Polysl det ser jeg frem til også selv om jeg stadigt er rød smiley

  • #7   19. okt 2020 Polysl:

    Hvis der sker noget skelsættende i forbindelse med et valg - så kunne NB blive et parti der kan bestemme dagsordenen. Slut med alle de lallegeglade dommere som dømmer som vinden blæser. Her kommer afgjort andre boller på suppen.

    Gammel vin på nye flasker Polysl, hvad får dig til at tro at NB ikke havner i skammekrogen ligesom DF ?


  • #9   19. okt 2020 Alis C det fortæller vel bare som John Mogensen sang Der er noget galt i Danmark.

  • #11   20. okt 2020 "Det var Glistrup, der startede rascismen op. Dengang var vi mange, der tænkte at han er da for dum at høre på. Men han appellerede til andre, der var lige så dumme, og der var flere end vi regnede med."

    Han var den eneste politiker, der var fremsynet nok, til at se HVOR galt det kunne gå for DK, havde der været nogle flere af hans slags, havde vi aldrig haft den kriminalitet, som vi har i dag.


  • #12   20. okt 2020 Jeg kan ikke se på NB's partiprogram at de opfordre folk til at slås. Det jeg oplever er at vi har en masse indvandre bander som slås indbyrdes - oveni har vi klaner som kæmper mod hinanden - det er ikke noget som er opstået i Danmark for i flere tilfælde er det gamle stridigheder mere end 30 år tilbage da de levede i deres underudviklede land.

  • #13   20. okt 2020 Alis C jeg er ret sikker på at du vil blive overrasket hvis du spurgte hele Danmark om hvordan det går inden for Danmarks indvanderpolitik og mange er utrygge hvis de skal gå bestemte steder og det kan ikke være rigtige.

  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 4
    #16   21. okt 2020 Hvad med Imam Alis C flytter ned Iran eller sådan et sted istedet ...



  • #17   21. okt 2020 Alis C det er de få muslimer der laver al den ballade som jo så går udover de andre og ja det skal jo ikke gå udover kvinder og børn.

Kommentér på:
Hvem bestemmer i Danmark.

Annonce