{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Hvem bestemmer i Danmark. {{forumTopicSubject}}

Ja der er nok ingen der er i tvivl om at Danmark er ude i en slinger kurs inden for hvem der bestemmer i vores byer/gader - der skydes og der begås vold og voldtægter i en størrelsesorden jeg ikke mindes at havde hørt eller læst om i min liv og hvis jeg sådan lige skulle sætte et ord på alt dette: må det være at Danmark er på vej til at blive til en banan republik.
Og jeg vil ikke give den almindelige muslimske mand/kvinde skylden, da de gerne vil leve et liv i fred og ro ganske som de fleste andre dansker ville.
Men som vi alle ser begynder den ene bande efter den anden at komme frem og vores folkevalgte politikere taler om handling (jeg må lige gabe) for der sker kun det at vores ellers så udmærket politi der jo i årevis har været på overarbejde rykkes rundt og altså de politifolk der ellers skal beskytte resten af Danmark rykkes til København og det fortæller jo alt om vores folkevalgte politikere, da de først skider på folket og der efter på vores politifolk der jo ellers havde rigeligt at se til og nu skal de ager skydeskiver (jeg vil nok ansætte 50% flere politifolk, så de ikke skal flyttes rundt + de så kan lave deres arbejde med et smil.
Vi kan ikke i Danmark leve mad at der findes steder vores politi på det nærmeste ikke gider/orker at komme fordi de så bliver i et meget stort mindretal og ja kan godt forstå deres holdninger omkring det.
Politikerne i Danmark kom jo op af stolene da Post Nord ikke kunne komme frem med deres post, men hvordan er det så med alle dem der kommer for at passe alle de ældre - dem der har brug for pleje. OSV.
Tænk hvis loven måtte strammes, det vil gå udover alle.
Er jeg helt væk i den tale smiley


Kommentarer på:  Hvem bestemmer i Danmark.
  • #2   17. aug 2017 Vi har med tiltrædelse i EU og andre konventioner skudt os selv i foden, som også går ud over den måde politikere har at kæmpe med - generelt skal man ikke skyde på politikere men dem som er for venligboere som slet ikke kan se et problem.

    Så tiden er nu til at rulle nogle konventioner tilbage så samfundet har en større konsekvens. Men uanset hvilke konventioner vi ruller tilbage så kan man ikke gøre nogen statsløs for hvor skal de så udvises til.?

    Så i første omgang er det mere primært at få politiet til at lave mere overvågning af de grupper man mener er skyld i skyderierne for at kunne tage dem med bukserne nede.

    Med hensyn til parker som har en ret stor koncentration af indvandre/flygtninge så har politiet ikke en chance, for de kan smadre deres biler og låse sig ind og smutte op hvor som helst så politiet har valg ikke at være med ved en kommunal visitation.


  • #5   17. aug 2017 Er rockere opstået fordi vi har marginaliseret personer så de føler en enorm trang til at være kriminel?

    Er bander opstået fordi vi har marginaliseret personer så de føler en enorm trang til at være kriminel?

    Lad være med at sammenligne skyderi på gader med et par knytnæver i skolegården.

    Det er tydeligt at LTF køre en skræk kampagne med at true hele samfundet ned i knæ - det er det ældste trick i verden. Man kan sende masser af politi på gader men i sidste ende kan de bander trætte politiet enten ikke at gøre noget eller på nogle få tidspunkter gøre noget. Derfor de bruger scootere for de kan komme ind alle steder og dermed undslippe.

    Og så mener jeg det er noget vrøvl at koble stemme antal ud med at folk bliver kriminelle. Dem som ikke er ved godt bedre - så det er lidt som at træde på intelligente folk.

    De her bander har intet med alm borger versus bander at gøre, mange handler sgu i butikker hvor folk er både røde, blå, sorte, bronzefarvet og et par hvide asparges.

    Jeg kender mange vælgere i DF som har rigeligt økonomisk og ikke gider spilde tiden med at pisse på indvandre/flygtninge - hvad der er mere vigtigt at pisse på dem som ikke har forstået vores kultur, vores demokrati, dem skal der gøres noget ved - og eh????? bandekrigen har tydelig vist det intet har med banditos eller HA at gøre men grupperinger af tvivlsom herkomst som i deres område søger at få fodfæste. Så du kan godt spare tågesnakken omkring at så har danske bander vundet. - hvilke danske bander?


  • #7   17. aug 2017 Jeg er da ligeglade med de etablerede rockere - de skyder ikke uskyldige men det gør de pis bander fra både øst og Mellemøsten, og de kommer sgu ikke til et land hvor de allerede i lufthavnen bliver marginaliseret.

  • #9   17. aug 2017 Nu vrøvler du Alis - er der uskyldige som får brækket deres fingre fordi de ikke betaler deres gæld? uskyldige har sgu da ingen gæld. hold da op....

    Og jeg holder stadig fast i at det ikke er Banditos eller HA som skyder løs, og skyder de løs så er det heldigvis imod andre kriminelle idioter.


Kommentér på:
Hvem bestemmer i Danmark.

Annonce