{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Tænkeboks {{forumTopicSubject}}

Mette Fup gik i tænkeboks for at finde ud af at genere borgere mest muligt og fandt ud af at lave begrænsninger lige før mange skulle holde bryllup osv... fantastisk - her ramte hun virkelig plet.

Ikke noget med at vente til Mandag, nej det skal være nu, så flere store arrangementer i sidste øjeblik måtte aflyses - men så får firmaer jo en pose penge som de skal betale tilbage lige inden de går konkurs.

Men så er det da godt at hun fik sit bryllup afviklet, inden hun begynde at aflyse borgernes bryllupper.

Jeg er ret sikker på at den første bølge af konkurser bliver caterings firmaer, som får en stor ordre for så at den bliver aflyst. Ingen kan leve af at servere for kun 50 mennesker.

Det positive er at alle kiosker hygger sig over det stigende salg af spiritus/øl - problemet er bare at de fleste har et cigarkasse apparat som sjovt nok altid står på nul salg.

Jeg klandre ikke Mette Fup for at lave begrænsninger for det er resultatet af at folk er total ligeglade - det som hun dummer sig med er - lige før en weekend hvor store arrangementer skal afholdes. Havde hun ventet til Mandag så kunne folk når at aflyse i rimelig tid.

Det værste ved det hele er at folk som skal afholde bryllup osv... på kort tid skal sorterer i de inviterede - det er for mange ret pinligt. Hvad hvis man lige glemmer 1 så der kommer 51? Hvem skal man så bede om at gå?

Det gør også at folk ikke på længere sigt tør arrangerer noget som helst - for man ved ikke hvor den flyvende nanovindmølle blæser hen i morgen fra (S)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænkeboks
  • #3   27. sep 2020 Ja, det er svære beslutninger MF har, men inden smittetallet, der er stærkt forøget de seneste dage, så det er absolut om at gribe ind i tide, inden kapaciteten er helt i bund i hospitalsvæsenet .

    Og Polysl har en uhyggelig trang til opmærksomhed, han opfatter sig selv som utrolig morsom, men vi andre får visioner om, at han sidder med hovedet nede i 'tønden' konstant og hele tiden....


  • #4   27. sep 2020 Ha HA....så må jeg jo kalde hende Mette F.. så er der ikke et øje tørt og politisk korrekt.

  • #5   27. sep 2020 Jeg giver Polysl helt ret her smiley

    Mette kunne som alle os andre følge med i smittestigningen og derved have meldt ud mindst 3 dage tidligere end tilfældet er nu.
    1 døgn er fandme kort tid at affærdige halvdelen af sine gæster samt aflyse lokaler, mad, musik m.m...
    Det er sku en ommer Mette smiley


  • #7   27. sep 2020 Jaaaa jeg må også sige at selv om det rammer mange er Mette Frederiksens beslutning nu god nok for hvornår skulle hun ellers sige stop og ja om Mandagen - men hvem vil kunne gisne om hvordan Mandagen så så ud smiley

  • #8   27. sep 2020 Alis

    Plan b???

    Dælme svært 24 timer før et bryllup hvor der ikke mere må være 500 men 50, men det er der ikke nogle i tråden der tænker på.

    Men Alis du har givet logistikken fra din kælder et helt nyt billede - er du klar over hvor meget stress og logistik der er bare for at forberede et bryllup? Hvem mon hænger på regningen når der bestilles 500 kuverter som så skal skæres ned til 50? Hvem skal man skære af som gæster? Hvad gør du med de resterende 450 kuverter?

    Et sådan eksempel ville mange aflyse og æde regningen på over 30.000 som der har været flere tilfælde på.

    Jeg vil mene at Mette F.. stadig skulle havde ventet til Mandag - og så tage den derfra...Folk har så en hel uge til at klare logistikken eller helt afmelde arrangementet.


  • #9   27. sep 2020 # 5 Cody

    Ja, det var sent for folk, der skal afholde fester, og restauratører der skal tjene penge, men hvad er vigtigst,, det må enhver jo gøre op med sig selv...

    Det kan jo være dem, der rådgiver hende, der har været for sent ude.


  • #10   27. sep 2020 Hej Madonna jeg går absolut ind for restriktioner når folk ikke kan finde ud af det selv, men jeg mener ikke man kan indskrænke med så kort et varsel som tilfældet er og som statsminister behøver hun ikke vente på anbefalinger når kurven har været stigende 5 dage i træk smiley

  • #11   27. sep 2020 Cody, det kan jeg kun gi' dig ret i, og i sidste ende er det jo hende, der bærer ansvaret.... smiley

  • #14   27. sep 2020 #12

    annella

    Morsomt at der ikke skal mere til at lægge forummet dødt ved at kalde Mette F.. for Mette Fup.

    Det ville svare til at pga. regnvejr er alle veje tømt for biler.


  • #16   27. sep 2020 annella

    Jeg er ikke gjort bekendt med slettede status beskeder eller tråd emner fra Baboom. Hvis de var stødende for Baboom så ville jeg da få enten, en meddelelse, eller frosset.

    Desuden er det ikke imod Baboom's retningslinjer at kalde Mette F.. for Mette Fup. Så hvis de sletter det her indlæg så har de et større problem end jeg har.


  • #17   27. sep 2020 Annella, helt enig 5 dage er også alt for kort varsel, men trods alt stadig 5 gange bedre end 1 enkelt dag.
    De gæster der bliver fravalgt har trods alt mulighed for at afbestille både smoking og balkjole smiley


Kommentér på:
Tænkeboks

Annonce