{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
220 visninger | Oprettet:

Er i holdt op med at vaske hænder. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg syntes at forstå at corona er på vej i en ny bølge grundet folks ligegyldighed - nogen vi feste andre vil rejse og mange er Gudskelov for økonomien kommet på arbejdet igen.
Men kunne fornuften ikke sejre og tænker i at folk kunne stå i kø ved håndvaskene så hygiejnen da bare et sted var i orden og vil udluftning hele tiden ikke være en god ide - her hvor jeg bor respekteres alle og da især dem der høre til den svage gruppe den høre jeg så med i (det ved jeg kun fordi der er blevet ringet til mig) men det tager jeg ikke hensyn til så heller dø oprejst hvis det kom der til - i ved heller et liv med indhold end at glo ind i en væg.
hvad siger i eller holder i alle sommer ferie smiley

Kommentarer på:  Er i holdt op med at vaske hænder.
  • #1   24. jul Man kan vel ikke være holdt op med det, hvis man ikke gjorde det i forvejen. Der findes mange svin omkring, som ikke vasker hænder eller går i bad.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 9 Følgere: 214 Emner: 636 Svar: 8.108
    #2   24. jul Jeg gør som jeg altid har gjort - og undgår sorte negle. Og så undgår jeg dem som hoster blod op. smiley

• #3   24. jul Nej er ikke holdt op med at vaske hænder smiley

• #4   24. jul Camilla Plum er vist et godt eksempel på et gammelt uhygiejnisk møgsvin.

• #5   24. jul Hello Kitty hvad gør du så vasker tøj smiley

• #6   25. jul Loooooooool smiley
    Ja jeg vasker både og hænder
    Du er måske holdt op med vaske tøj og hænder smiley

• #7   25. jul Hello Kitty jeg vasker det hele smiley

• #8   26. jul Godt Leon smiley
    Har os tænkt på at vaske bil..... smiley
    Men nej dovenskaben længe leve smiley

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 11 Følgere: 35 Emner: 69 Svar: 3.609
    #9   26. jul Smittetrykket siger

https://politiken.dk/indland/art7867902/Yderligere-46-er-smittet-med-coronavirus-i-Danmark?fbclid=IwAR33k2djxDgBdnln4gIYHgSFWdq15aWBVXMVdqBSlr6Pro-OZ9OST-wSvs8

Kunne man ikke lukke munden på de højrefolk, der har så travlt med at kritisere regeringen for at være for forsigtig! Vi har stadig den tryghed, at vi var forsigtige mens vi skulle lære at omlægge vores vaner, og hospitalerne skulle indstille sig på at behandle en pandemi, og de resultater skulle vi nødig sætte overstyr igen.

Jeg beder til at regeringen kan holde balancen - jeg bestiller engangshandsker med næste kasse fra supermarkedet til når jeg er nødt til at gå ned med affald, og overvejer også at skaffe mundbind hvis det skulle blive nødvendigt.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#10   26. jul Alis

Jeg har bestilt en dykkerdragt som jeg vil rende med til nytår, så må jeg se om jeg skal bestille en rumdragt - bare for at være på den sikker side.

Alternativet er at banke brædder for alle vinduer og døre og leve af mit overlevelses kit som alle normale altid har, hvis der sker noget alvorligt -

Overlevelses kit findes også til curling unge, den består af kamel mælk i en helvedes masse sutteflasker.

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

#11   26. jul Polysl

Skal det forståes sådan at du mener det er helt forkert at man forsøger at kontrollere smittespredningen?
    At vi lige så godt kan leve livet farligt, det er da meget mere spændende.
    Herregud, det er jo alligevel mest de svageste, der bukker under, og dem kan vi alligevel ikke bruge til noget.

Min holdning er noget anderledes, men det ved du jo allerede.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#12   26. jul Jeg er da total ravende ligeglad hvad andre gør, Det er ikke mit ansvar. Jeg pointerer bare at jeg ikke vil pakke mig ind når det stort set ikke har nogen som helst effekt.

Hvad fanden hjælper det at bære mundbind når folk ikke spritter hænder og tager fat i indkøbskurven lige før de har pillet sig i næsen eller raget sig i skridtet. Næ lad os da for helvede få corona så det kan overstået. Flere i familien har haft det som har påvirket som som en mild snue og ubehag og hostet.

Har du nogen garanti at nogen med corona tager en varer og stiller den på plads? Hjælper det at have mundbind på?

Laver man en opsummering så er der reelt kun 9 døde udelukkende af Corona - alle andre har haft sygdomme i forvejen. Der dør 1600 om året i Danmark af influenza - det giver ingen overskrifter.

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

#13   26. jul Det har effekt at tage sine forhåndsregler, og det faktum at Danmark, som var tidligt ude med at lukke ned, viser det. Vi er bedre stillede end de fleste andre lande.
    Jeg har set billeder af at man læsser de døde op på lastbiler og kører dem til fællesgrav.

Jeg læste for nylig en artikel om at corona kan have senvirkninger, også selvom man ikke var ret meget syg. Senvirkninger, der bl.a. kan angribe hjernen eller andre organer. Da de pågældende ikke længere havde virus i kroppen, så er en af teorierne, at det kan være immunsystemet, der ikke opfører sig ordentligt.

Her i min opgang står yderdøren altid åben. Jeg går ud fra at det er for at undgå at folk rører ved håndtaget. Jeg har det udmærket med at vi passer lidt på hinanden.

Men det går hårdt ud over de private virksomheder, som taber penge. Hjælpepakker er udmærket, men det er nødløsninger - det kan vi jo ikke fortsætte med i al evighed. Der må være bedre løsninger.

• #14   26. jul Alis C jeg respektere dem der ikke ønsker anden kontakt end den på de 2 meter og ligeså er jeg enig i at vi skal undgå en ned lukning af Danmark igen da det koster kassen og ja hvor meget mon et menneskeliv sættes til i penge smiley

• #15   26. jul Alis C ja Gudskelov for at vi kan nøjes med at se hvordan lig smides op i lastbiler og køres ud i en massegrav - Danmark er også et lille land i forhold til andre lande.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#16   26. jul Alis #9

Hvad skal du bruge mundbind til?

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

#17   26. jul Polysl # 16
    "Hvad skal du bruge mundbind til? "

Det skal jeg heller ikke lige nu, men her kommer rengøringshjælp hver 14 dag, og går også og prøver at gøre klar til at jeg kan komme til læge. Mundbind er jo for at man ikke skal smitte andre, så det kan være at lægen har det som fast krav.
    Desuden har jeg ikke været hos tandlægen i 20 år. Der er ikke noget alvorligt, men der er et par tænder, der er ømme og som kunne blive alvorlige.

Kommentér på:
Er i holdt op med at vaske hænder.

x