{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Windows problem: "InstallShield Update Service Scheduler er holdt op med at fungere" {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har en stor udfordring med min windows 10. Når jeg bruger internettet, i løbet af 10min eller noget senere kommer der en besked som siger: "InstallShield Update Service Scheduler er holdt op med at fungere". Derefter kommer der en besked om, at problemet kunne ikke løses. Så lukker jeg vinduet.

Derefter, hver eneste gang jeg prøvede at åbne internetbrowseren, så fungerede internettet ikke.
Det fungerede først når jeg genstartede computeren. Jeg forstår ikke hvad som foregår der, og hvordan at løse det?

Jeg googlede lidt på det engelske internettet, men... det hjalp ikke noget. Nogen foreslog at afinstallere en fil "issch.exe", men de virkede slet ikke for mig - for da fik jeg slet ikke internetforbindelsen igen. Så jeg måtte gendane sletningen.
http://www.file.net/process/issch.exe.html

Er der nogen der kan hjælpe? Hvis ikke, kan nogen foreslå en anden side med computer-forum, hvor jeg kan stille det samme spørgsmål?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows problem: "InstallShield Update Service Scheduler er holdt op med at fungere"
Kommentér på:
Windows problem: "InstallShield Update Service Scheduler er holdt op med at fungere"

Annonce