{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Logik for burhøns og miljø aktivister {{forumTopicSubject}}

I min verden er aktivister noget fanden har skabt og miljø aktivister ar absolut ingen undtagelse.

Følgende historie viser tydeligt hvilken hyklerisk og forskruet logik disse selvbestaltede klaphatte besidder smiley

https://www.bt.dk/debat/miljoeaktivist-forsoemmer-selv-miljoeet

“Målet helliger midlet” siger man, men gælder det også i denne sag ?

Hvad mener i andre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Logik for burhøns og miljø aktivister
  • #2   8. maj 2020 Han er faktisk kriminel når han brækker en BR container op, - Jeg vil forslå at han tager tilbage til Columbia hvor han høre til, og roder i deres containere i stedet for at være affald i vores bistands system.

    Butikker overholder bare loven om håndtering af fødevarer, de kan ikke give det væk, da det kan være dyrt, hvis nogen bliver syg af de kasserede fødevarer. Så det er i grunden fødevarer kontrollen han skal råbe op og ikke butikkerne.


  • #4   8. maj 2020 Cody N jeg må give dig ret og det er jo nemt bag efter og komme at sige at de bolde godt kunne bruges og er ret sikker på at dem af os der soter også kan lave fejl smiley

  • #5   8. maj 2020 Jeg gætter på at Greta Tunfisk er hans store idol smiley

  • #7   9. maj 2020 Der er jo også lige hende dersens Josephine Fock, som har smeldet løs omkring hvordan biler sviner. At alle skal købe en el bil istedet.

    Samtidig kører hun selv rundt i en benzinbil, en ældre model der nok sviner mere end mange andre. Hun forsvarer det med at hun ikke har råd til en elbil!

    Så hvis en folketingspolitikker ikke har råd til at udskifte sin bil, hvordan skal en almindelig lavtlønnet arbejder så kunne?



  • #8   9. maj 2020 Cris

    Husk på at logik overskrives af nærighed hos politikere.


  • #10   9. maj 2020 Ups undskyld, ja dieselbil. smiley



  • #11   9. maj 2020 Det sjove er at befolkningen gerne vil have en elbil, men regeringen vil åbenbart ikke have at alle får en elbil. Så i grunden er det regeringen Josephine Fuck skal henvende sig til.

  • #12   9. maj 2020 Selv ville jeg være lidt sveden ved en elbil. For hvor pokker er de elstandere til opladning?

    Jeg ser ingen her i området? Masser af store dyre biler, men ingen elstandere.

    Hva' når man kører til udlandet og pludselig løber tør for strøm, der har jeg heller ikke set mange elladere på vejen. Der er det jo lidt nemmere hvis man har en reservedunk med benzin hvis man skulle løbe tør.

    Tidligere i år var jeg på besøg i Tyskland, lejede en bil. Spritny Opel Corsa, kun kørt knap 1000 km., whau den var godt nok dejlig og flot. Samtidig kiggede jeg efter el-standere rundt om, og der var bare ikke nogen at se.

    En hybrid er muligvis bedre. Men sandt at sige ved jeg ikke så meget om det.


  • #13   9. maj 2020 Cris.

    Hun er ikke folkertings politikker, kun formand for Alternativet. smiley


  • #14   9. maj 2020 Ja du har ret greve. smiley



Kommentér på:
Logik for burhøns og miljø aktivister

Annonce