{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
136 visninger | Oprettet:

Igen står psykiatrien for skud. {{forumTopicSubject}}

Ja igen må en af de svage grupper stå for skud børn og ungepsykiatrien i Esbjerg lukker og når de unge så har brug for hjælp akut eller ej skal de køres til Åbenrå eller til Odense og det har Region Syddanmark bestemt det sker dog først til September.
Men jeg tænker bare i hvordan centraliseringen på alle områder må siges at havde slå fejl og igen kommer jeg ind på Supersygehuse hvor jeg tror mange ansatte og ligeså indlagte stresser og når ens krop stresser tager det længere tid for krop og sjæl at komme sig (logik for burhøns). smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Igen står psykiatrien for skud.
  • #2   24. apr 2023 Jojo jeg vil sige at de forskellige regeringer/politiker der har været med til at bestemme at det vil være billigere at centraliser og ligeså at de Supersygehuse sku gøre Danmarks sundhedssystem ÅH så godt og nej man kan ikke blive ved med at sætte skatten op og hvis hvor sku den skatteskrue så ende og der er sku smidt mange milliarder i ekstra regninger på de Supersygehuse og de er ikke engang færdige endnu smiley

  • #3   24. apr 2023 Jojo tænk på alle dem der arbejder på sygehusene og psykiatrien og som måske tænker på om det de gør overhoved gør en forskel for man må jo nok sige at det er op ad bakke.

Kommentér på:
Igen står psykiatrien for skud.

Annonce