{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Den kærlige hånd. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg må altså bare have det på det rene en kærlig hånd er 1000-gange mere værd end så meget andet.
Den kærlige hånd har jeg selv mødt en del gange igennem livet og derfor ved jeg jo godt hvilken betydning den kærlige hånd har (husker i jeres mor og fra og deres kærlige hænder) kender i jo selv vigtigheden i den kærlige hånd.
Hvem har prøvet at holde i hånd og hvor det giver en ro (det skal selvføleligt ikke være med en der står og råber hysterisk) men roen kender i den.
Jeg tager et par eksempler i fantasien - Fru. Pedersen ligger på sygehuset og hun har ikke længere nogle pårørende så det er sygeplejersken der giver Fru. Pedersen et kærligt klem da hun holder Fru. Pedersens hånd et øjeblik (de har nemlig ikke den tid mere da den er sparret væk) men øjeblikket kan ingen tage fra) Fru. Pedersen.
Et til Hr. Andersen er på plejehjem og han sidder i sin rullestol så han er afhængig af at plejeren har tid til at køre ham en tur (jeg tror at den tur er sparret væk) men plejeren gik alligevel tur på Hr. Andersen.
Jeg tror så desværre på at det sociale i et hjemmeplejebesøg - hjemmehjælper er gået itu grundet alverdens besparelser inden for ældreplejen som også gør at ordet BAD på det nærmeste er blevet til et fy ord.
Ja var det ikke bare det og i skulle så ellers set hvad jeg var godt i gang med at skrive - men det blev til den kærlige hånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den kærlige hånd.
Kommentér på:
Den kærlige hånd.

Annonce