{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Det går ikke hurtigt nok. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke med jer men jeg høre faktisk ting fra livet udenfor mit lille univers og en af de ting jeg høre er at de selvstændige ikke får den corona hjælp hurtigt nok og det gør at den ene forretning efter den anden må lukke og slukke.
Så mit råd til statsministeren og folketinget er - slip de penge løs nu - ikke i morgen men nu ellers kommer der for mange konkurser.
Det er vel bedre at hjælpe alle dem der er fremfor at de alle skal starte på ny.
heller en let op lukning fremfor en total nedsmeltning anderledes kan det vel dårligt siges.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det går ikke hurtigt nok.
  • #2   1. maj 2020 Alis C hvis 1000-vis af selvstændige går konkurs ser jeg det som en katastrofe og det skal nok være rigtigt at vi er over alt for mange konkurser allerede nu og alle de selvstændige er jo med til at betale til velfærdssamfundet - altså også for dig og mig så det er vel fair at de får den hjælp de skal have nu.
    Og nu talen om de 30-40 milliarder til renoveringer af boliger jaaa der er jo lavet aftaler i folketinget om besparelser i milliardklassen og hvor det mærkes hvor jeg bor og ligeså andre steder og nu giver de alle de milliarder - Godt men at tage og der efter give ser jeg som en gø og gokke politik.
    Jeg er da helt med på at der laves arbejdspladser som giver arbejde - men det skal ikke være jobcentrene der skal give det arbejde ud - der må findes en anden løsning da folk har set og mærket hvordan jobcentrene ikke er egnet til den opgave det er at få folk i arbejde ej heller skal de agere læge over for syge mennesker.
    Ellers er vi ret enig i at vi løfter i samlet flok smiley


  • #3   1. maj 2020 For hver konkurs overtager udlandet - jeg ved så ikke lige hvor fedt det er. Alene i Odense er vi oppe på 98 butikker som er lukket pga. letbane og Corona. Den kan sagtens værre højere men det er ved selvsyn for nogle måneder tilbage.

    Plim åndssvage beslutninger hos politikere vil mere og mere ødelægge erhvervslivet fordi de går så stram op i regler at inden beslutningen så er butikken lukket.

    Et klokkeklart eksempel....

    En kæde har registreret alle butikker under samme CVR nr. som betyder at de har en chance i helvede at få noget som helt hjælpepakke.

    Hvis de havde registreret alle butikker i kæden under forskellige CVR nr. så vil de få en hjælpepakke da man behandler det som enkeltvis. men så kan de fedtøre jo glæde sig over at tusinde fyres og butikker i kæden lukker og slukker.

    Tågehornene fra (S) melder ud at nu skulle man skrue op for hjælpen - men det bliver bare noget tågesnak - for de har slet ikke taget forbehold for alle de kolbøtter som sidder og sanktionerer efter deres egne fortolkninger. Når der så kommer en sag - så dækker de kolbøtter sig ind ved at sige: Reglerne er ikke klare nok. Hænderne er så lyserøde som en griserøvhul når de konstant vasker deres hænder.


  • #4   1. maj 2020 Polysl jeg er enig med dig men giv ikke statsministeren eller folketinget skylden og ja de kunne jo sige - bare udbetal også tage de brodne kar bagefter - men talen om den hænder der er lyserøde som et griserøvhul må stå for egen regning og der vaskes jo hænder over alt også hos mig jeg har de reneste hænder på hele Vest Sjælland smiley

Kommentér på:
Det går ikke hurtigt nok.

Annonce