{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Jeg ved sku ikke rigtigt :-) {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg høre om at Statsministeren og regeringen er klar med en hjælpepakke til dansk erhvervsliv og lønmodtager det jeg er en super god ide og det er jo en af de ting jeg syntes gøre Danmark til noget unik og som gør at Danmark består efter den virus.
Jeg må som anden debattør sætte spørgsmålstegn til de 2200 sengepladser og står der ikke et par større tomme teltlejre rundt omkring i Danmark de skulle være brugt til at huse flygtninge og de har jo fået de gamle kaserner som jo ellers vil havde været udmærket som nødhospitaler.
Og jeg kan sku godt li at der er kommet stramme regler for hvem der bare kan flyve til Danmark og det var også på tide.
Jeg hørte i går om hvordan der stjæles håndsprit på sygehusene og der må jeg bare sige (sikken stakler) de stjæler fra de syge - så tager jeg da lige talen om karantæne der syntes jeg jo at den skal tages ved den mindste tvivl og tænk at skulle blive hjemme i 14 dage - 14 dage i frivillig karantæne og mad til døren - det er jo ligesom en ferie i min verden.
Til sidst må jeg bare sige hurtigt jo mere roligt vi tager det jo letter kommer vi over det også selvom vi skulle blive ramt af den virus.
Og til de af mine venner der skulle komme forbi og sige hej - i kommer ikke ind uden et par corona øl + et stort smil smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg ved sku ikke rigtigt :-)
  • #1   11. mar 2020 Leon

    Pladser er der nok af at placerer syge, problemet er at der ikke er nok respiratorer og andet teknik til rådighed.

    Sygehusvæsenet er slet ikke gearet til store katastrofer - det er også det de har meldt ud.

    Jeg har i min egen uvidenhed selv taget det meget let med virussen som mange andre og joket med den. Dengang tænke jeg slet ikke på de økonomiske aspekter for virksomheder, detail handel osv....

    Man ved ikke hvad man mister før man gør - lyder måske lidt panisk - nej mere som en mere realistisk syn på hvad hvis?

    Import stopper - ingen lastbiler - ingen tog med mad til folket - Nogle er begyndt at hamstre, jeg er ikke blandt dem, men kunne sagtens overleve mere end 3 mdr. med det jeg har i fryser. Smør, brød, kød, pålæg - ris til mere end 1 år.


  • #2   11. mar 2020 Polysl ja tænk at folk må tænke i andre ting og det samtidigt med at de skal bekæmpe sygdom smiley

Kommentér på:
Jeg ved sku ikke rigtigt :-)

Annonce