{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.253 visninger | Oprettet:

the n
the n
Tilmeldt:
11. jul 2008
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49

Jeg er sku i tvivl {{forumTopicSubject}}

Jeg er 29, min kæreste er 20. Altså ni års forskel.. Vi har det fantastisk sammen og venter en lille datter i næste måned.

Mit problem består lidt i at jeg gir og gir og gir.. mentalt og fysisk. Gør alt hvad jeg kan for at hun har det godt. smøre hendes madpakke hver morgen til hendes arbejde ( hun er maler) og det er trods at jeg kommer hjem kl 04. om natten fra mit job. så går jeg i seng og står op kl 6 for at hjælpe hende.. og laver mad hver dag til hende, jeg står for økonomien, jeg sørger for vores dyr, opvask, tøjvask rengøring. Jeg ved godt det er hårdt at være gravid.. men jeg føler lidt at hun bare tager det som en selvfølge at jeg ordner det, for det plejer jeg jo. Skal jeg sige fra.. og sige hun må komme ind i kampen, trods hun er gravid , eller hvordan ville i tackle det.
PS det har været sådan i ca 6 måneder nu.. er sku træt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er sku i tvivl
  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #2   14. jun 2011 Problemet var der allerede inden hun blev gravid.. det er dog blevet forværret siden hun blev gravid.. hun siger selv til mig at hun ikke føler at hun giver mig det jeg fortjener. At jeg fortjener bedre.. hvorfor siger hun det, så ved hun jo godt den er gal... Ved sku ikke lige hvad jeg skal læse ud af det

  • #3   14. jun 2011 sorry to say; men da jeg var gravid, vaskede jeg op, vaskede tøj, gjorde rent handlede ind, smurte madpakke, holdte hjemmet pænt og rent syv dage om ugen, det kan jeg ikk se et problem i...

    Så hun må ind i kampen, ellers ender det jo med du bare må give op og lade rod være rod i håb om at hun får øjnene op for hvor meget det egentlig er du render og laver hele tiden.....


  • #4   14. jun 2011 Hun ved godt den er gal, hun er bare doven smiley

  • ole o
    ole o Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 31
    #5   14. jun 2011 Du har vist købt katten i sækken desværre!

  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #6   14. jun 2011 Lumbas: ja det håber jeg meget.. Alderen taget i betragtning så er hun meget moden. PÅ NOGEN FELTER.. men når jeg eksempelvis siger min mening og at der er et eller andet galt... så lukker hun i som en østers.. Hun er virkelig SVÆR at kommunikere med. og tro mig.. jeg kan kommunikerer på alle plan. Er udannet fængselsbetjent så kan godt tale både med og til folk.. Men erhverv eller ej.. så har jeg min opgave for. Normalt bliver hun sur og går sin vej.

  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #7   14. jun 2011 Ole-- Er meget uenig med dig. Det er dog en udfordring

  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #9   14. jun 2011 Det er også muligt jeg er for nærtagende.. Men er ved at brænde ud for energi.

  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #10   14. jun 2011 Julie P. Jeg har haft samme tanke....

  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #11   14. jun 2011 Hun er gået på barsel.. DOG er hun på sin skole denne uge.. men hver morgen er det , det samme. Jeg lufter hunden, laver morgenmad til hende, smøre hendes madpakke. OSV.. der var en morgen jeg ikke vågnede da hun stod op.. Hun blev simpelthen så sur på mig og gav mig skylden for at hun kom for sent afsted... Der var jeg lige ved at gå helt i baglås

  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #12   14. jun 2011 Det lyder måske lidt som om jeg er meget utilfreds med hende,, DET ER JEG IKKE.. men mangler nogen taknemmelighed over at jeg gør de ting for hende.. eller bare hun kunne sige tak,,

  • #15   14. jun 2011 Sig til hende at du gerne kunne bruge lidt taknemmelighed? Bare et tak, når du laver noget.
    Og så lad være med at gøre det automatisk, lad hende bede dig om de ting hun gerne vil have dig til, ellers tror hun, som du selv nævner, at det er en selvfølge at du gør det.
    Kan hun være på skolen, burde hun også godt kunne hjælpe med opvasken osv. Vil jeg mene.


  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #16   14. jun 2011 Det er en situation jeg har været i mange gange med hende,, fortæller hende på en kærlig måde at jeg godt ville have hun var lidt med, og at jeg rent faktisk gør tingene for vores skyld. og hun siger hun forstår mig.. og lover at ændre det.. men der sker intet. Vi kan så lige indskyde at den seksuelle del af vores forhold ikke rigtig eksistere .. Men jeg satser på at det er graviditeten der spiller ind der... og jeg er en meget tålmodig mand.

  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #17   14. jun 2011 line.. Det er lidt der jeg konflikter lidt. for hun kan godt tage på skolen, se sine veninder, tage i svømmehallen.. og så hårdt er det da ikke at smøre mad smiley Jeg kan frygte lidt for fremtiden. for vi har en hund.. og snart en lille hvalp.. så kommer der en lille pige til verden.. så opgaverne bliver jo ikke mindre, og hun lovede mig at hun nok skulle sørge for hvalpen indtil den var renlig, ( det var mit krav hvis vi skulle have en hund mere) For jeg har en del andet at se til.Kan frygte alt arbejdet hænger på mig fremover også

  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #19   14. jun 2011 Lubas. Nej.. så ville hun købe mad et eller andet sted. Og det ved jeg.. nok primært derfor jeg gør det.. for så spare vi lidt penge på mad og jeg ved hun får noget ordentligt med næring..... Gud hvor jeg lyder som en far.. skræmmende

  • #20   14. jun 2011 Ja kan jeg sgu egentlig godt se.. Hm.
    Har ikke rigtig mere at sige xD Men prøv at fortæl hende, at min mor, kunne støvsuge, hænge tøj op, vaske vinduer, vaske tøj osv, og passe min bror, da hun var gravid med mig, hun havde bækkenløsning smiley


  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #21   14. jun 2011 Det er sku svært... ved ikke hvordan jeg griber det an.. men i skal have mange tak for jeres tid og svar..

  • #22   14. jun 2011 The N det er jo en vane for hende nu at du gør det og vaner er sære at droppe... i know kender selv til alt det der..

  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #23   14. jun 2011 Lubas. Tak for dine gode råd... Jeg må sadle om og få det til at fungere.. ellers skal der ske andre ting ihvertfald

  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #25   14. jun 2011 Jeg er af den gamle skole.. jeg kæmper og giver ikke op... syns bare jeg har ryggen mod muren.. og alt respekt.. jeg er heller ikke fejlfri.

  • #30   14. jun 2011 Hun trænger til at blive voksen og tage lidt ansvar.. Du må gøre det klart for hende at husholdning og børnepasning er en fælles opgave, hvor hver part tager sin del af ansvaret.. Ja undskyld den lidt skarpe tone, men hun lyder som et forkælet barn og inden længe har du et barn mere at tage dig af.. Så se at få sat foden for døren inden den tid kommer!

  • Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 24 Svar: 139
    #32   16. jun 2011 Altså det er da muligt hun er gravid osv men hun kan da udfra hvad jeg læser fra din tekst stadig arbejde? Så kan hun vel også hjælpe derhjemme??

  • #33   29. jun 2011 Puuh, jeg har virkelig ondt af dig !

    Hun skal bare til at ta sig sammen og komme i gang !!
    Det kan iik være rigtigt du kommer hjem kl 4 om natten og så skal op igen kl 6 for at smøre hendes madpakke og lave morgenmad..

    Ejj come on !
    Hvad hvis hun forventer du skal stå op når den lille græder osv ..Det holder jo iik i længden. Hvis du iik passer på så køre du dig selv ned psykisk, og så går det FØRST udover jeres forhold.

    Køb evt en familie plan så må i skrive på den hvem der gør hvad hvilke dage osv.

    Håber du får styr på det, for det andet er da iik til at holde ud.


  • #34   25. jul 2011 jeg tror desværre du er ved at være en tøffelhelt smiley

Kommentér på:
Jeg er sku i tvivl

Annonce