{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Hvornår gik det galt. {{forumTopicSubject}}

Ja denne debat kunne godt gå hen og blive rigtigt lang det er kun et spørgsmål om hvor langt vi går.
Men med tanken om at vi ca. er det samme antal mennesker i Danmark som da jeg gik i skole altså 5,5. millioner mennesker så hvorfor skal alt centraliseres - hvorfor skal vores ældre på plejehjemmene flås - hvorfor skal sygehusene centraliseres - hvorfor skulle folkeskolen centraliseres - hvorfor lukkes bibliotekerne - hvorfor er den offentlige transport blevet så ringe -og den liste kunne bare blive længere og længere.
Så jeg vil lige tage et par hurtige folk overlever kræft og hjertesygdomme og jeg vil gerne sige general har lægevidenskaben gjort fantastiske fremskridt inden for næsten alt.
Så hvad er der sket siden jeg som barn på Høng Børnehjem og hvor der både var plads til mig i Høng Kommune skole og i Høng Privat skole og Høng Kommune bibliotek bestod (er i tvivl om det består endnu) - Sæby Sygehus (bestod) og den offentlige transport bare var god.
Hvad er det som gik galt og jo jo jeg ved godt at jeg har en skrue løs i kan jo bare kigge på det indsatte billede smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår gik det galt.
  • #1   22. nov 2019 tja en skrue med venstreløb betyder intelligents. tja...til det du skriver - har jeg ingen anelse om hvorfor at man elsker centralisering som i bund og grund på sigt er en dyr løsning.

    Det er jo også sjovt at man vil lukke skolen i Vollsmose og flytte elever der over i en skole hvor karakterer er næsten nede under frysepunktet. Men Odense har jo sin lorte letbane shit at kæmpe med og nogen skal jo betale for al det bras man laver, først lukker man huller på en vej - så graver man gu dødme vejen op igen - men det er jo fast arbejde og ikke en kæft kan få en forklaring. Flere har helt opgivet at køre ind i Odense Centrum.

    Man lukkede sygehuse for så at lave lokale akutcentre fordi man havde set at den beslutning ikke dur. Helt ærligt - er lokale politikere total blæst?


Kommentér på:
Hvornår gik det galt.

Annonce