{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Danskere i krig {{forumTopicSubject}}

>Rambo <Mette skal lige efter sin samtale med trumpeten vise handlekraft efter at blive kaldt en vidunderlig kvinde, man kan så diskuterer om ikke trump har brug for en optiker....

Jeg vil nok anvende andre ord, men så ville jeg helt sikkert blive anholdt, for at afsløre statshemmeligheder.

På Ekstra Bladet er det slået stort op, med at vise et hangarskib, og at danskere nu skal ud i krig. Jeg var så ikke lige bekendt med at Danmark har et hangarskib - det er nok noget jeg må undersøge nærmere.

Danmark vil stille med 1000 soldater hvor de 500 vil blive udsendt i 2020, får vi så flere flagdage Mette! Når de kommer hjem i kister?

Igen skal Danmark ud og kloge sig og udbrede deres "religion" demokrati som ikke en kæft fatter - vi skal bekæmpe ISIL siger hun...

Flot lad os endelig få mere fokus på Danmark, efter Muhammed krisen - lad os endelig få flere flygtninge, mere terror, mere utilpasaede mennesker, som slet ikke kan begå sig i et demokrati. Vi opruster til milliarder og kaster bomber for milliarder imens meget få politikere ryster på hovedet og mener pengene ville være bedre at bruge på hjemlige problemer.

Men det er jo et prestige spørgsmål - som kriegminister - lass es liegen. som Nena sang engang - hov? det rimer, så lidt positivt er der i mit indlæg... smiley nej men det gør det i sangen....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danskere i krig
Kommentér på:
Danskere i krig

Annonce