{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Hvis det var mig. {{forumTopicSubject}}

Ja hvis jeg bestemte i vores lille land vil jeg efter at den nærpolitistation er blevet bombet lave et ti gange støre politistation og jeg vil samtidigt gøre så der var flere tusinde politifolk der kunne gøre så mit lille Danmark og befolkningen kunne føle sig tryg.
Jeg vil aldrig finde mig i sådan respektløs måde som det er at bombe de offentlige bygninger og for den sagsskyld når jeg høre om tyveri i vores kirker og ligeså når vandaler laver grav skænderi smiley
En del love skulle strammes op før det er for sent .

Kommentarer på:  Hvis det var mig.
  • #1   11. aug 2019 Ak ja Leon det er på tide, du går ind i politik - havde du dog bare stillet op til sidste Folketingsvalg - jeg havde ihvertfald stemt på dig smiley

• #2   11. aug 2019 Leon

Det er som sådan ikke loven der er noget galt med, men de mennesker som har en legoklods som hjerne og lever for nedrullet gardiner, syge i bøtten, pløk som der er noget galt med.

• #3   11. aug 2019 Hvis det var mig her ,der oplevede disse ting på det nærmeste ville råbe vagt i gevær og og håbe p å at alle politiets overarbejds time , skulle ,blive overholdt , så de bedre kunne passe p å vore borgere i dette land nu

• #4   11. aug 2019 Annella taaaaaak men jeg forstår mig ikke på politik eller måske mere på hvad vores politiker gør eller ikke gør smiley

• #5   11. aug 2019 Polysl jaaaa jeg vil mene at det er alle de tillægs pargraffer der bliver sat ind i loven efter at den er lavet de dersens tillægs pargraffer gør at selve lov pargrafen kan bliver grejbøjet så den der gør noget galt i stedet for en straf får en ferie smiley

• #6   11. aug 2019 Rosegril de skulle have udbetalt deres overarbejdes timer og sikken fest de politifolk kunne holde smiley

• #7   11. aug 2019 ha ja men dette ,ku jo nok ikke ske ,da hvis de bare skulle lade være med at bruge penge på sikker heds vagter og alle de penge de bruger på ovevågning og andet ,ja det skruen uden ende med dem da ,så de små fisk har lettere ved alt ting nu, minder snart om de lovløses samfund nu

Kommentér på:
Hvis det var mig.

x