{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Tidsbestilling til borgerservice - gak gak gak gak politik. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg læste om hvordan vi borger i Slagelse skal til at bestille tid for at komme op og tale med borgerservice og jeg må bare ryste på mit gamle hoved og sige: hvordan er det nået så langt og ting vi dansker normalt tager forgivet skal nu planlægges flere dage i forvejen og det er en besværliggørelse der vil få mange til at tænke (rend mig i røven) og jeg er helt ok med tidsbestilling hos ens læge men at det nu skal ske hos kommunens borgerservice under mig (nummeret før den lukket afdeling) og hvor mange bøger kan stables oven på hinanden.
Hilsen fra det lille univers.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidsbestilling til borgerservice - gak gak gak gak politik.
  • #2   27. jun 2019 Claus G du fik mit smil frem og ja jeg husker hvordan man kunne få skattehjælp oppe på kommunekontoret og den dame jeg talte med den gang var utroligt dygtigt og husker faktisk stadigt den dames navn selvom det er mange år siden og må sige at hvis vores gæster fylder så meget kunne man vel lave en flygtningeservice kontor og ja 14 ud af 17 syntes jeg også lyder af mange så tænk på alle de dansker der bare ikke orker at gå på kommunekontoret og SKAT ligger mig bekendt i Korsør

  • #4   27. jun 2019 Claus G ja de kan vel også fortælle dig at der bliver længere og længere til de steder hvor man kan blive betjent og det er helt gak gak og vores politiker skulle skamme sig alt bliver nedlagt og se bare bankerne de er på det nærmeste ved at forsvinde eller være pengeløse jo jeg forstår godt den utilfredse dansker smiley

Kommentér på:
Tidsbestilling til borgerservice - gak gak gak gak politik.

Annonce