{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Eksplosioner i Sverige {{forumTopicSubject}}

https://www.dr.dk/nyheder/udland/malmoe-ramt-af-eksplosioner-i-nat-bombeeksperter-tilkaldt

Indenfor den sidste uge er der sket flere eksplosioner i Sverige. Hvilket ikke drejer sig om uheldige eksplosioner.

Flere episoder har fundet sted, dog mener politiet ikke at der er en sammenhæng.
Især Rosengården, hvor der bor mange indvandrere, er der ofte problemer på den ene eller anden måde, ikke mindst med skyderier.

Sverige, som jo åbnede rigtig meget op for indvandring, har igennem tiden forsøgt af al magt, at undgå at fortælle offentligheden omkring de problemer som indvandrere udgør.

Det må ganske enkelt ikke nævnes i medier, hvis der er tale om folk med anden etnisk herkomst.

Men noget er jo helt galt, over hele europa. Der må ikke forskelsbehandles, diskrimineres i forhold til Menneskerettigheds konventionerne.
Men det er jo nødvendigt at gøre! For man ser flere fornuftige indvandrere som virkelig gør en indsats blive udvist.
Mens man ikke udviser de kriminelle med familie, fordi man ikke tør sende dem retur, hvis de har fængselsstraffe i bagagen, da de så kan lide overlast i deres hjemlande.
Noget er helt galt og forkert, men ingen har mandsmod nok til at gøre noget ved det.

Hvad mener I der skal og bør gøres?








Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eksplosioner i Sverige
  • #1   12. jun 2019 Nu kan man ikke læse hverken motiv, etnicitet så det er svært at forholde sig til "hvad kan man gøre"

    Alene grunden til at svensk politi ikke nævner etnicitet eller hvem de som bomberne er målrettet imod - er ikke at eskalerer situationen, så igen, rent handlingsmæssigt som "passager" Har jeg ingen anelse.

    Sverige er så politisk korrekt at det vil få fløde til at blive sur lige inden det er skummet efter malkning. Lad os for fanden få klar besked, er det perler som står bag, er det nogen som er imod perler? eller en Paludan som bare ikke kan lide nogen som W.C.Field sagde: Jeg er ikke racist - jeg kan bare ikke lide nogen, den her klare udmelding savner jeg om det er i Sverige eller om de er i resten af Eu som er så skide bange for at hvis vi siger etnicitet så bryder helvede løs. Tja mere end 4 bombe eksplosioner i Sverige vil jeg da kalde helvede er løs.

    Skulle man gætte>: så er det en bandekrig mellem etablerede og nogle perler som gerne vil sætte deres fingeraftryk på området. Det samme ser vi i Tyskland hvor muslimske bander er i overtal i flere tyske byer og helt fortrængt lokale banditter. For mig er det som sådan ligegyldigt hvem der er banditter, muslimer eller etniske tyskere... banditter er banditter.


  • #2   12. jun 2019 Ja, banditter er banditter.

    Men nej, det er ikke ligegyldigt hvor de stammer fra. Det er faktisk ganske vigtigt.

    Hvis man fx. ser på LTF, så er deres 'magt' ganske betydelig i områder. DE mener at have ret til, når det passer dem, at indføre en form for Sharialov, ved at afpresse områder, sørge for at der ikke bliver udskænket alkohol, ikke findes en normal slagter, pølsevogn som sælger svinekød, m.m.
    DE tjener deres penge ved kriminalitet, og selv Jobcenteret tør ikke gøre noget.

    Hvis en muslim skulle ønske at ændre sig til at blive kristen, så er det med en trussel over hovedet, repressalier fra et helt parallel samfund.

    Nej, der er ikke kun tale om bandekonflikter, men om magt, til at ændre vores samfund.




  • #3   12. jun 2019 cris

    dit bud er lige så godt som mit...aner ikke hvem der er hvad.


Kommentér på:
Eksplosioner i Sverige

Annonce