{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Smed tøjet i protest {{forumTopicSubject}}


Emily Ratajkowski langer ud efter 25 hvide gamle mænd og smider tøjet i protest at Alabama har lovgivet mod abort grundet voldtægt eller incest.

Når man kigger på hende så vil jeg straks anbefale at flere kvinder med den skikkelse smider tøjet i protest så vi mænd får en lærestreg. smiley

Dog ikke Thyra Frank hende vil jeg anbefale en mere nonne lignende beklædning som kan klares ved at konverterer til islam - for visse ting kan være for voldsomme for det mandelige køn.

Det mest morsomme er at guvernøren (Kay Ivey) som underskrev loven er en kvinde - men hun er jo republikaner så sikringen er sprunget for længe siden men ikke en kæft har opdaget det. smiley

Man syntes at fornemme at USA bevæger sig baglæns i tiden, et land hvor man kan købe et våben før man har lov til at købe en øl. Et land fuld af kontraster og idioti.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed tøjet i protest
  • #1   18. maj 2019 Ja, men så smid da kludene og se dig i spejlet, og se hvad du kan forlange... smiley smiley smiley smiley smiley

  • #3   18. maj 2019 Hæ hæ Polysl - ja lad det endelig blive en trend verden over at demonstranter og andre utilfredse smider tøjet i stedet for at slås - så bliver der sku noget ved at følge demonstrationer smiley
    Glæder mig allerede til næste gang sygeplejerskerne demonstrerer smiley


  • #4   18. maj 2019 Cody

    Det sjældent jeg får et stort smil over en kommentar - men den her tangerer et grin som en flækket træsko... smiley

    Nu hvor sygeplejersker ikke har gennemsigtig beklædning på mere så vil en nøgen protest være velkommen - dog skal den ikke holdes i afdelingen hvor hjertepatienter ligger.


  • #5   18. maj 2019 Ja Madonna vi er nok mange gamle grise der er glade for at vores spejlbillede ikke sætter standarden for hvad vi må se smiley

    Personligt er jeg glad for at min hjerne tilsyneladende er mange år yngre end mit spejlbillede smiley

    Omvendt kan i piger jo glæde jer til mandestrippere og bodybuildere får lyst til at demonstrere smiley


  • #6   18. maj 2019 Uha ja Polysl det ville uden tvivl få fatale konsekvenser, men jeg forudser at netop denne afdeling får ekstremt travlt fremover hvis denne trend bider sig fast smiley

    Er det iøvrigt ikke studenterforeningerne der demonstrerer ofte - uha da da smiley smiley smiley smiley


  • #7   18. maj 2019 Cody, du 'udtaler' dig i hvert fald som regel sobert, og det er jo sådan i det spil, bruger mændene jo mest øjnene, og kvinderne bruger ørerne. smiley smiley smiley

    Der er jo heldigvis forskel på de 2 køn, og hurra for det...især den lille forskel. smiley smiley


  • #8   18. maj 2019 Madonna

    Selv en lille kvist kan få mange skud - og det skal kvinder være glade for.

    I øvrigt syntes jeg at kvinder bruger munden mere end ørerne smiley


  • #9   18. maj 2019 Ja, selvom man er gammel og vissen, kan der stadig være saft i roden.

  • #10   18. maj 2019 Ja Madonna du har helt ret, min hustru kan sagtens huske hvor længe jeg dvælede ved en skønjomfru på tv, selv efter flere dage, men sjovt nok debatterer vi aldrig det modsatte smiley

  • #11   18. maj 2019 Så sandt så sandt hr. Greve smiley
    Der kan sagtens være krudt i køllen selv om man ligner en fuser smiley


  • #12   18. maj 2019 En lille knallert kan godt rumme en Ferrari motor... smiley

    Nå men faldt lige over de her kolbøtte love i usa...

    I Pensacola kan kvinder få en bøde hvis de dør af elektrisk stød i et badekar.

    Pennesylvania...Det er ulovligt for kvinder at udføre oralsex mens man har en billig læbestift på, da dette kan medfører kræft i penis.

    I Providence er det forbudt at sælge både tandpasta og tandbørste til den samme kunde på en søndag.

    I byen Connorsville er det forbudt for en mand at affyre et våben mens han får orgasme.

    Minnisota...En mand må ikke have sex med sin kone, hvis hans ånde lugter af hvidløg, løg eller sardiner. Med loven i hånden kan konen kræve at han børster tænderne.

    I Carlsbad er det lovligt for par at have sex i bilen i frokostpausen, hvis altså bilen er udstyret med gardiner, så alle ikke kan kigge ind.

    Er det så noget at sige til at USA valgte Donald Trump? det sætter ligesom Mensa på overarbejde hvis de skulle teste amerikanere.


Kommentér på:
Smed tøjet i protest

Annonce