{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Ja kan det have sin rigtigthed. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke med jer men her inden jeg går til ro vil jeg da gerne dele en af mine mange tanker med jer og det handler om hvordan jeg efterhånden ser vores politiker.
Og ja ser i jeg syntes faktisk ikke længere at de bruger deres hoved altså når de pludseligt kommer på den ide at de gerne vil være kommunalpolitiker eller de stiler lidt højre og gerne så sig som et folketingsmedlem og har gør de alle sammen jaaaa de bruger deres ben både til trapperne og til de lange gange inde på borgen.
Og hvis man nu spurgte alle Danmarks politiker kommunal som folketingspolitiker om de kunne fortælle om hvor mange kopper ferskvand der dagligt ledes ud i havet i de danske farvande og ligeså spurgte de selv samme politiker om hvor mange kopper rent vand der dagligt kommer tilbage i den danske undergrund.
Nu skal jeg jo ikke være politiker så jeg behøves ikke vide det også selvom jeg bruger både mit hoved og mine ben dog tror jeg på at der kommer for meget ferskvand ud i havet der kunne bruges på den bedre måde (vanding af afgrøder - opsamling i branddame) ja listen vil nok være lang.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja kan det have sin rigtigthed.
  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 22
    #1   1. maj 2019 Når jeg ser en flok med bjælder.
    Og jeg selv er ræve blå.
    Er det lidt som at skide i nælder,
    Mens de røde de kikker derpå.
    :Når min kæreste hedder Helle
    Er jeg HELLEdi som få,
    Og så nupper jeg gerne min bjælde
    Fryser knæene borglige blå:

    Vi har alt for mange røde,
    Se på faner i min by,
    Mens de uddeler slik og jeg aner,
    Åbne grænser de gør uden at kny
    :Jeg vil vende mit mål efter Rasmus,
    Han er danernes lys og sådan
    Vil min stemme nu falde til Stram Kus
    Åh min Gud, Åhh min frelser Paludan:


  • #2   1. maj 2019 Martin S jeg stor griner og jeg er rød og det stramme ønsker jeg andet sted ikke inden for højre politik smiley

Kommentér på:
Ja kan det have sin rigtigthed.

Annonce