{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Velfærd. {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg selv står under de svage kæmper jeg også sammen med de svageste og når jeg høre om hvordan (nogle) politiker gerne vil lave besparelser på gruppen hvor de svageste bliver ramt tænker jeg på hvorfor lige den gruppe.
Desværre ved vi jo godt at vi i Europa ikke ønsker at se fattigdom indtage vores lande men der bliver jo flere og flere hjemløse men som jeg høre er der mange i arbejde og hvordan flere arbejdspladser harmoner med flere hjemløse undre mig da flere i arbejde jo burde gøre at der var mindre af de hjemløse.
Velfærd for alle i Danmark ja men i høre da også om hvordan ældre selv må betale for alverdens ydelser ydelser der hørte til normalen at få før i tiden.
Eller folk der bliver udskrevet fra sygehusene 50 - 100 kilometer fra deres hjem og det er midt om natten og uden nogen kontakt til noget som helst og alderdom er ingen hindring ud af klappen syg som rask.
Hvem vil så bruge ordet velfærds-Danmark IKKE MIG smiley
Og det indsatte billede med blomsten siger jo alt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velfærd.
  • #1   12. mar 2019 Du kan takke vores neoliberale finansverden for alle ulyksalighederne Leon smiley

    Udliciteringer med privatiseringer og effektiviseringer der sikrer størst muligt afkast på bundlinien går forud for menneskelige hensyn smiley

    Det begyndte i slutfirserne og der er ikke tegn på at det bliver bedre fremover desværre smiley


  • #2   12. mar 2019 Cody N det er jeg slet ikke i tvivl om og især effektivisering ser jeg som en grim ting + den liberale tanke da man jo ser hvordan plejesektoren når den privatiseres på dårlige kår gør at dem der tager sådan opgave på sig går på røven og det går så udover vores ældre smiley

Kommentér på:
Velfærd.

Annonce