{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
364 visninger | Oprettet:

At løfte i flok. {{forumTopicSubject}}

Jaaaaa tror de fleste af os her inde godt ved at det at løfte i flok betyder en masse eller det tror jeg på at i godt ved og Danmarks velfærdssystem blev jo bygget af vores oldeforældre - bedsteforældre og forældre desværre kom EU ind i billede og jeg ser ikke hvordan Danmarks velfærdssystem skal kunne bestå da alt hvad EU gør gør at alt på det nærmeste bliver piv åben.
Jeg vil tilbage til sygehuse ham kan overskue og landsbylægen bestod jeg vil tilbage til butikker man kan overskue + hvor hyggen bestod jeg vil tilbage til den tid hvor den offentlige transport gjore at de små byer kunne bestå og hvor der var små skoler over alt det var også dengang byfester var sjove nu er de bare sjælden.
Og alt dette skriver jeg imens jeg måtte gå over og hjælpe en stakkels ældre forvirret mand med at tænde hans tv imens jeg sveder tran grundet mandeflu og hvor bliver sundhedssystemet af i sådan sag hvor manden burde være under opsyn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At løfte i flok.
  • #1   12. feb 2019 Godt indlæg Leon.

    Ja, det er frygteligt trist at se hvordan den kamp som vores forældre og dem før dem, virkelig har kæmpet for at skabe gode vilkår for alle i DK, og så kommer EU lige fra baglinien og ødelægger det hele. Præsis dét som vi fik af vide aldrig ville ske!

    Jeg ønsker også at komme tilbage til at alle har adgang til en læge, skadestue, sygehus i nærheden. At der er ordentlig offentlig transport muligheder for alle uanset hvor i landet man bor.

    Men vores politikkere vil så gerne vise omverden, hvor effektive ting kan være, selvom det er på bekostning af borgerne.
    Vi er det mest digitaliserede land, men se hvad det har kostet?

    Intet fungerer, ekstra tidsforbrug, penge der konstant fosser ud af statskassen. Det ene it-system efter det andet fungerer ikke.

    Detajl styring af love og regler, hvilket naturligvis også vil sige af borgererne. Ret ind, eller hold kæft!

    Det er ufatteligt at vi danskere er blevet så dovne, at vi ikke mere gider bruge tid på at gå på barrikaderne, for det diktatur som vi efterhånden er underlagt.








  • #2   12. feb 2019 Cris7 godt svar da vi er helt enig men vi er kommet for langt fra hinanden grundet internet der gør at mange ting lukker ned forretninger kan ikke matche internettet og Danmarks postvæsen dør også grundet internettet folk vil ikke give 25.kr for at sende et brev de vil heller sende en upersonligt mail til jul OSV smiley

  • #3   12. feb 2019 Igen helt enig Leon.

    Det er så trist at se mange forretninger lide døden. Personligt syntes jeg selv at det er skønt at gå ned af en gade og møde en masse forskellige butikker, ikke mindst bageren, slagteren, ostebutikken osv., hvor man får en god hjælp og betjening, istedet for de store varehuse som er så upersonlige.

    Mht. postenvæsnet, ja, så har de en stor skyld selv, i at det er gået som det er. Der er intet mere personligt end at sende et brev. Jeg har altid elsket det. Stadig, fordi mine venner ved det, så får jeg sendt kort fra deres rejser, fra de mest skønne og sære steder, og det betyder så meget for mig, istedet for bare en mail. smiley





  • #4   12. feb 2019 Ja og det er vel postdirektøren + den politiker der står for det danske postvæsen der må være skyld i den (til griner som) den pengestrøm den fos der bare styrtbløder hos post Nord smiley

Kommentér på:
At løfte i flok.

Annonce