{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

Konkurs - økonomisk kiminalitet. {{forumTopicSubject}}

Ja sad og læste om hvordan Top-Toy jo er gået konkurs og er det for nemt at overtage det godt kørende selvskab og tænker på at det jo var en sund forretning til efter det blev solgt og kan forstå at pensionsselskaberne kommer til at tabe en milliard for bankene skal nok få deres penge.
Jeg undre mig over hvordan det er nemt at lave eller købe et selskab og bygge det op med et solidt overskud år efter år - hvor efter selskabet på et splitsekund går i betalingsstansning og konkurs.
Jeg må også sige at folk der laver selskab efter selskab og går konkurs som jo går ud over mange andre selvstændige ikke burde kunne lave andet selvskab - men det er måske kun mig der tænker sådan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurs - økonomisk kiminalitet.
  • #2   14. jan 2019 Claus G ja jeg håber at de ramte medarbejder kommer i job med det sammen og kunne årsagen til konkurser ikke være direktørløn der sættes for højt samelignet med indtjeningerne - det hjælper jo ikke at direktørlønnen er 4. millioner hvis firmaet kun tjener 2. millioner smiley

  • #4   14. jan 2019 Claus G en der har været konkurs kan normalt heller ikke købe på kredit så det bliver noget mere besværligt for sådan person - men hvis en person ikke kan køre sit eget firma skal personen jo ikke kunne gentage sådan succes smiley

  • #7   15. jan 2019 Annella jeg vil nok kunne finde mange eksempler på hvordan konkurser kommer på et splitsekund - jeg har bare ikke de forskellige værktøjer til at de svage punkter - dog vil jeg æde min gamle sure hat på - at fik jeg kræfter der til vil jeg finde for milliarder smiley

Kommentér på:
Konkurs - økonomisk kiminalitet.

Annonce