{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Alt på et bræt {{forumTopicSubject}}

Et opslag på Facebook behager ikke DF partitop, som lød på at unge skal bevæbne sig - skrevet af Knud Ahrnkiel som tidligere har kommet med kontroversielle ytringer på vegne af DF,

Den er så moderet ned til at man selvfølgelig ikke skal bruge pistoler, knive og geværer, men et bræt.

så spørger jeg måske dumt:

Hvem render rundt med et bræt i nattelivet? Det er ikke et springbræt så man kan hoppe over de mellemøstlige personer som i Kolding have en lille fest med knivstikkeri og sårede 3 personer.

Knud Ahrnkiel kalder folk fra Mellemøsten parasitter, jeg kan flere ord men vil nok blive ekskluderet på Baboom. Nu gælder min manglende empati og udtryk udelukkede de 10- 12 sorte fjæs.

Jeg vil anbefale de danske myndigheder om straks sende dem til Israel her står de klar i at belære og afrette hunde som bider uden grund.

Problemet er bare at de 179 hunde på borgen er tandløse, handlingsløse, porøse, har kun en øse i deres voluminøse liv.

Så på en måde forstår jeg godt frustrationen, men den kan han så holde privat og ikke som et billede udad til som DF. Man skulle nødig give næring til ordene fra Poul Nyrup Rasmussen om: de bliver aldrig stuerene - det håber jeg da ikke at de bliver så er de jo bare en del af gamlinge som hellere nakker de gamle og pensionister og stjæler deres sidste krone i mens de siger at vi giver 400 mill. til omsorg.

Mere omsorg og mindre respons om at få sparket en masse idioter ud af >Danmark og lader sig låse fast af EU og FN og andre kolbøtte organisationer.

Kom nu ind i kampen Danmark...ellers gør borgerne det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt på et bræt
Kommentér på:
Alt på et bræt

Annonce