{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Copenhagen Pride {{forumTopicSubject}}


I morgen er der så Copenhagen Pride igen.

Jeg er absolut ikke tilhænger af den, og kunne ikke drømme om at støtte den. Ser den mere som en sex-parade, af næsten mest promiskuøse individer.

Synes at det efterhånden er gået for vidt.

Politikkere vil gerne ses i deres støtte, butikker klær sig i regnbuefarver, virksomheder flager med regnbueflag, osv.

Homoseksuelle er jo for lang tid siden accepteret og har rettigheder i vores samfund, som til dels er helt i orden.

Okay, giv jeres mening, for jeg forventer ikke mange der er enige med mig. smiley










Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Copenhagen Pride
  • #2   17. aug 2018 Jeg har altid anset de pride som latterlige som i sin tid havde sin berettigelse, men i dag hvor de er accepteret så giver det ikke mening at lave optog for at gøre opmærksom på sig selv.

    Fem overfald.på et år er ikke mange i forhold til andre overfald som ikke er hadeforbrydelser.

    Jeg har aldrig haft noget imod homoer, men jeg har noget imod at de laver parader som skal vise deres seksualitet er naturligt i et samfund som for længst har accepteret det.

    De sagde engang at det var som støtte for andre homoer i andre lande, eh - helt ærligt så syntes jeg de skulle holde deres parade i det land de gerne vil støtte. Nå nej- det er for farligt så hellere sætte hele København i undtagelse tilstand og gøre det besværligt som borger at komme rundt.


  • #4   17. aug 2018 der er ikke noget så dejligt som en morgen prut... smiley

  • #5   17. aug 2018 Okay Ron, #1, det var da i råt for usødet.

    Ja, Poly, både i sport og på arbejdsplads har jeg arbejdet sammen med homoseksuelle, men de har jo opført sig helt almindeligt, som alle andre.

    Jeg forstår ikke at det skal være nødvendigt på denne overdrevne måde i tale, fagter, make up, og oversensitiv opførsel. For så tror jeg at der er en alvorlig psykisk brist, som ikke har noget med at være homoseksuel at gøre.


  • #6   17. aug 2018 De parader giver mig kvalme.

    Jeg har ikke noget mod homoseksuelle, men disse parader er i overkanten.

    Der gør dårlig reklame for sig selv....

    Skal vi lave en parade for heteroseksuelle?


  • #7   17. aug 2018 Hvad med en parade med kampvogn, og raket vogne og tusinde soldater som skal manifesterer hvor dårligt vi behandler vores soldater som kommer hjem. Det er da mere aktuelt.

  • #9   17. aug 2018 Nu så jeg også at LGBT vil kæmpe for at børn, hvilket vil sige under 18 år, kan få kønsskifte operation.

    Hvilket jeg mener absolut er HELT forkert at tillade. Det er et virkeligt stort indgreb, ikke mindst u-igen-kaldeligt. Børn/unges hjerner er ikke fuldt udviklet før til omkring de er 23-25 år, så det ville være forkert at ændre på kroppens normale funktioner før man er helt sikker. Desuden burde det ikke være en samfundsopgave, betalingsmæssig.


  • #11   17. aug 2018 Jeps en parade for heteroseksuelle Markgreve, vil efterhånden være en god idé, men nok ikke ønsket af flere, eller ville få samme opmærksomhed. smiley






  • #12   17. aug 2018 Cris.

    Nej, for vi kan ikke klæde os så skabet som bøsserne og lebberne.


  • #13   17. aug 2018 Nu er jeg nærmest ligeglad med deres parader, gider heller ikke pinseparader.
    Kendte engang et rart bøssepar i gode stillinger, men den ene , den idiot gik i byen og fik AIDS, det medførte en frygtelig, smertefuld tid før det var slut, og han fik smittet sin ven og han er også død. Så jeg har mistet troen på de mennesker.... smiley smiley smiley


  • #14   17. aug 2018 Trist Elizabetta.

    " Mænd, der har sex med mænd, er fortsat den største gruppe blandt nye hiv-smittede i Danmark hvert år. Det hænger sammen med, at analsex er mere risikabelt end andre sexformer, og at hiv forekommer oftere i målgruppe, så det er mere sandsynligt, at en partner er smittet.

    Hver femte hiv-smittede i Danmark er ikke klar over sin status og er derfor ikke i behandling. En stor andel af denne gruppe er bøsser og andre mænd, der har sex med mænd. Det har store helbredsmæssige konsekvenser for den enkelte ikke at vide, at man er smittet med hiv, og samtidig er mørketallet i høj grad med til at drive den fortsatte smittespredning."
    jvf. Aidsfondet.





  • #15   17. aug 2018 Ja Gudskelov har jeg intet problem i hvad folk er og ja frihed er dejligt frihed er godt frihed er til for at vi skal bruge den og jeg ja jeg er alene om det hele smiley

  • #17   17. aug 2018 Annella Nej da den frihed har jeg også smiley

  • #19   17. aug 2018 Nasty.

    Jytte Abildstrøm og Anne Marie Helger, er de ikke flyttet sammen endnu?


  • #22   24. aug 2018 Vi skal nok bare konstatere, at det er gået hen og blevet en tradition, ligesom Pinsekarneval/Samba er, men der kommer mere og mere, der skal have opmærksomhed i Storbyen, flash mig her og der, det er tidens trend smiley

  • #23   24. aug 2018 OH, nu du nævner Pinsekarneval Jet. Er der nogen af jer der kan huske eller var med, da Karnevallet i 80'erne omdannede hele København til en stor festplads? Hvor alle diskoteker, barer og spisesteder måtte ha' åbnet døgnet rundt?



  • #24   24. aug 2018 cris

    det er som at spørge en hash hovedet om de husker 60*erne... smiley


  • #25   24. aug 2018 Hø,hø. smiley

    Jeg har godt nok aldrig prøvet hash. Men jeg husker at det var mægtigt sjovt.


  • #26   24. aug 2018 #23 - jeg kan godt huske det, men jeg var ikke deltagende, men vild fest var der smiley

  • #27   25. aug 2018 Har prøvet et par gange,
    En kage hvor jeg blev totalt forvirret med lys og stjerner... smiley
    En cigaret, hvor jeg blev rigtig dårlig og kastede op.... smiley
    Det var rigeligt for mig, kunne ikke drømme om at gøre det idag. smiley smiley smiley


  • #28   25. aug 2018 Nej, tak, det er ikke værd at stræbe efter, af skade blive vi kloge, det passer nok smiley

Kommentér på:
Copenhagen Pride

Annonce