{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

Kampe i Mellemøsten {{forumTopicSubject}}

Stort se er alle lande i krig/oprør i Mellemøsten,

Yemen affyre granater af mod Riyadh
Israel får granater i hovedet af Palæstinensere
Irak er der interne kampe imellem stammer
Oprør i Iran
Afghanistan kæmper stammer mod hinanden
Syrien oprør
Tyrkiet oprør med kurdere
Lidt oprør i Ægypten en gang imellem
Terror i Pakistan
Og så har vi alle de afrikanske lande
Kampe i flygtningelejr i Libanon

Jo det er sandelig folk som tror på fredens religion.

Kommentarer på:  Kampe i Mellemøsten
  • #1   2. maj polysl

Jeg fortsætter din liste:

Nigeria
    Sudan
    Somalia
    Mali
    Libyen

Kort sagt i de fleste lande, hvor fredens religion er fremherskende er der enten krig, konflikter eller oprør.

• #2   2. maj Tak annella

var gået død i google...så tak søde..

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 878
    #3   2. maj annella din tråd om voldtægt begået af 31 årig. i spørger om hvorfor navneforbud ? det er simpelt. manden er i følge dagspressen læge. og som bekendt hytter fanden sine.

til tråden her. hverkev vi eller vores børn kommer til at opleve fred i Mellemøsten eller de muslimske regioner af den simple årsag. at krigsliderligheder og begærligheden er alt for fremherskende.

• Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 16 Svar: 325
    #4   2. maj Jeg har længe haft den mening, at vi skal passe vores og passe os selv, og lade de stridende parter slås så meget, de lyster, indtil de enten har udryddet hinanden, eller har fundet ud af, hvor tåbeligt det er og begynder at leve på en acceptabel måde side om side. Jeg anser det ikke længere for at være vores opgave at dæmpe gemytterne.
    I Norden og Europa har vi bekriget hinanden i flere omgange, indtil bl.a. WW II forhåbentligt for altid satte en stopper for det.
    Historisk set, er det egentlig ikke så mange år siden, at svenskerne og danskerne, tyskerne og danskerne m. fl. myrdede hinanden på livet løs. Det fik først en ende, da vi fik pi**** vore individuelle territorier af og blev klogere. Det tager mange år at nå så vidt.

• #5   2. maj #3
    Rasse

annella din tråd om voldtægt begået af 31 årig

Du kan da bare svare i min tråd, men det forudsætter selvfølgelig, at du ophæver din blokering af mig.

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 878
    #6   2. maj du har erklæret mig uønsket annella det respekterer jeg

• #7   3. maj #4

Det sørgelige er at når vi blander os så er det med skjult agenda, ikke for at stoppe myrderier men at sikre olie rettigheder.

Man bruger bare det humane aspekt som grund til at blande os.

Danskere er i årevis ført bag lyset så folk siger: selvfølgelig skal vi blande os og stoppe krigen, for det dur ikke at begrunde det med olie interesser for så er regeringen bare nogle dumme svin.

Irak eksporterede masser olie til USA så der er en interesse i at kunne kontrollere samt at der var gjort store oliefund i Kuwait. Man kunne så spekulere på om det var for at sikre olie eller om at sikre prisen for fik Sadam herredømme over Kuwait så sad han for en stor del af eksporten til både USA og England hvor deres kul er ved at blive udfaset på det tidspunkt.

• #8   3. maj #6
    Rasse - sikken noget sludder, og DET må jeg tillige læse her tidligt på morgenstunden

Kommentér på:
Kampe i Mellemøsten