{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Ja hvorfor tænkes der ikke på det. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vil starte lidt kedeligt og tænke højt på hvorfor folk ikke tænker på hvordan Cape Town der ligger omkring 10.000.km væk ikke vækker bekymring ved at være en storby med omkring 3,7 millioner mennesker der er ved at løbe tør for ferskvand den rykkes dog længer og længere væk men hvad så hvis og når dagen kommer vil panikken hurtigt sprede sig med kaos til følge og hvorfor ikke tage og lave en underjordisk flod bygget af mennesker.
Og husk nu på at store civilisationer jo er uddød grundet mangel på vand + sygdomme de ting følges da ad og tænk på at der bor 5,5. millioner mennesker i Danmark vi er godt nok langt væk og så går jeg da lige lidt længere og siger at jordens befolkning jo i min tid er steget med flere milliarder og det går jo hurtigere og hurtigere så vil en global børnepolitik ikke være på sin plads og nej jeg går ikke ind for racerenhed nej tak jeg vil alle børn være lige også med de skavanker der følger med og kunne sådan globalpolitik ikke være til gavn for menneskeheden bare så der kunne være mad og vand til alle.
Jeg kom jo et stykke i min tale for når en millionby mangler vand tror jeg på at der vil komme flere og flere der vil går meget lang tid men som jeg har læst flere gange bruges der flere resurser end jorden kan give så har vi noget valg jeg må så humanist også være realist .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja hvorfor tænkes der ikke på det.
  • #1   24. apr 2018 Jeg fatter ikke at man hele tiden taler om mangel på vand når man kan lave personligt en simpel løsning med afsaltning...

    En metalbeholder, et kobberrør, et bål, våde klude omkring kobberrøret så det afkøles og dampen kondensere,

    Ikke den mest hurtige løsning men giver ca. 2 kopper i timen.

    Som storby kunne man bruge Danfoss afsaltnings filtre AquaZ

    Saudi Arabien, Israel bruger afsaltnings anlæg så hvorfor kan neger så ikke?

    Sådan et afsaltningsanlæg kommer ikke sammen med madvognen foran hytten, her skal man selv gøre noget og teknologien kræver ikke meget.

    Dybere inde i negerland graver man brønde og udpiner undergrunden og dermed befolkningen - ja NGO'er har gjort det uden at tænke på konsekvenserne, så må man da være hjernedød.

    Afsaltningen bringer balance i økosystemet ved at der konstant tilføres vand i undergrunden. Vi har eksempler i Mellemøsten at man kan forvandle ørken til frodige områder.

    Da Israel besatte Gaza gjorde de store områder frugtbare med drivhuse, hvor man havde palæstinensiske arbejdere, da Israelske tropper forlod Gaza smadrede man drivhuse og alt som de israelske tropper havde lavet. Så kan man næsten ikke være mere blæst. Her stod et færdig bæredygtigt landbrug og så smadre idioterne det????

    Så hellere tilbage til krigshandlingerne i stedet for at forsætte landbruget, og skyde deres primitive køller over Haifa og videre til den kibutz som jeg boede hos. De fjolser aner ikke engang hvor det lander.


  • #3   24. apr 2018 Så må de i gang i Cape Town byen ligger lige ud til vandet,

  • #5   24. apr 2018 Ja jeg så på tv forleden dag hvordan en kvik person havde taget træer og kaktussers måde at fange duggen på og han havde sat en del sejl op og det gav han 500. litter vand om dagen og jeg syntes det var genialt smiley

Kommentér på:
Ja hvorfor tænkes der ikke på det.

Annonce