{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Politijagt. {{forumTopicSubject}}

Ja det sker at jeg ser Politijagten på kanal 5 og jeg må sige at færdselsloven på flere områder er blevet strammet noget op og må uden omsvøb sige at hvis de regelsæt var til da morfar var ung vil jeg intet kørekort have nu til dags.
Jeg husker jo stadigt hvordan jeg kørte på motorcykel inden og samtidigt med at jeg var godt i gang med at tage kørekort til motorcykel (min mormor gav mig mit kørekort) og jo jeg kørte rundt som en rigtigt tosse i 1.1/2.år før jeg lige fik taget mig sammen til at læse teoribogen + 10. minutter på en motorcykel, så alle de fartbøder + dem jeg så fik for at køre uden kørekort kunne i min ungdom havde resulteret i konfiskeret motorcykel + et liv hvor jeg måtte lide den tot at skulle i fængsel, men jeg nøjes med at betale x-antal mange tusinde kroner i bøder og det var vel ok ellers var de ikke blevet betalt.
Jeg er aldrig blevet taget for spirituskørsel og ser folk der køre eller blive taget for den forseelse som dumme da det kan have uoverskuelige konsekvenser for andre mennesker og jeg skal ikke engang lugte til 1. litter mælk for så køre jeg ikke nogen steder dagen efter ej heller den næste dag igen.
Men se nu hvordan folk får bøder og klip endog konfiskeret deres køretøj.
Så ja her som en ældre herre må jeg bare sige at også som motorcyklist er jeg blevet klogere tro det eller ej smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politijagt.
Kommentér på:
Politijagt.

Annonce