{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

Væmmelig aften, i Esbjerg. {{forumTopicSubject}}

Væmmelig oplevelse.

Igår d. 25 Maj 2007, sad mig og min veninde, Kamilla og en af mine venner Martin og snakkede over ved Sædding centret, i Esbjerg.
Så kommer der en bil drønende, længere ude på vejen, og drejer skarpt ind på parkeringspladsen, og er ca. 20-25 cm for at køre mig ned.
Manden bag rettet tager sig god tid, men kommer så væltende ud af bildøren og siger glad: ''Hej piger, hvaså?'' Vi svare stille og roligt hej tilbage. han spørg så om vi gider hente øl for ham til os alle, hvis han giver. Jeg står frem og siger, at det er vi desværre ikke gamle nok til. (På en pub skal man være 18 for at købe alkohol.) Han går så over til Martin og spørg om han vil gå med ham ind og købe øl. Men martin siger nej. Og derefter begynder fyren at blive lidt ophidset. han truer mig og martin på livet med tæsk. Desuden klappede han også Martin en over hovedet, og så tilsidst måtte vi opgive og gå med ham derind.

kamilla og martin gik så i forvejen, hvor mig og ham fyren så snakker lidt sammen.
Fyren: Hej, jeg hedder ..(kan ikk huske hvad han sagde han hed) og smilede helt vildt.
Mig: Hej . Jeg hedder Lene.
Fyren: Du er da ikke bange vel, det skal du ihvertfald ikke være.
Mig: bange? for dig, nej. Men vi gider bare ikke at skulle rende og slå på hinanden.
Fyren: det gør jeg heller ikke, jeg har sat inde 4 år, for at have slået min stedfar ihjel, fordi han truede min søn.
Mig: okay.
Fyren: Venter du herude, imens jeg lige går ind og tæsker to jydere og kommer ud igen?
Mig: er du ikke selv fra jylland?
Fyren: Nej, jeg kommer fra sjælland, men jeg elsker Esbjerg, så er tit herovre.
Mig: ja Esbjerg er os en fin by.

Han går så ind, og så kommer min veninde ud og henter mig derude.

Inde i pubben er han lidt oppe at køre, og der kommer så en derinde, Søren og snakker lidt med ham.

Lidt efter sætter ham fyren fra sjælland sig på en stol, som står over i hjørnet, fordi den er gået i stykker, og derfor ikke må benyttes. Han bliver bedt pænt 4 gange om at rykke sig, for de vil ikke have der kommer nogle tilskade. Han begynder så at true hende der arbejder derinde.

Efter noget tid, kommer han så over ved siden af mig. (og min mor, som jeg sidder og snakker med)
Så spørg han om jeg ikke gider følge ham hjem , osv osv osv.. Han ligger mere og mere an på mig.
Han spørg så om jeg ikke vil have en øl, hvorefter Kamilla svare at vi drikker ikke i denne weekend.
Han begynder så at brokke sig til min mor, og begynder efter at sige: Hvis du nogensinde rør min søn, så er du død. Så bliver min mor så skide sur, og siger til ham at han bare kan skride osv.
I det han skal til at slå min mor, med en ølflaske, så griber en der hedder Jan ind, og fyren sparker så til Jan. Så kommer søren, og smider ham ud, efter en lille omgang slåskamp,.
Han bliver så låst ude, og tremmerne for døren bliver sat for. hvis nu han skulle smadre ruden.
Han står og tæsker løs på vinduet, og tilsidst stod han også og pissede på det.
Ved siden af fyren står der en cykel, som han tager og prøver at kaste ind i vinduet.
Men han var sgu for fuld til at ramme. istedet for at ramme vinduet rammer han muren som er på hver sin side af døren. Haha.

Politiet kommer så, og manden flygter. Det var ½ meter fra at politiet fangede ham, men fyren var sgu hurtig og oppede ind i hans egen bil, og flygtede. Så der blev sgu politijagt, på groft plan.

Det var en ret skræmmende aften . Hvis han havde ramt min mor, med den flaske, så havde han selv fået en flaske tilbage i hovedet af mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Væmmelig aften, i Esbjerg.
Kommentér på:
Væmmelig aften, i Esbjerg.

Annonce