{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Løkke rager til sig igen {{forumTopicSubject}}

Nu ser Lars Fadbamse at det hele ender i en storkonflikt med lockout for han har allerede en plan for hvad de 250 mill. om dagen skal bruges til.

Velfærd - man laver en velfærd konto hvor pengene går ind og så kan man forgylde endnu flere i stedet for at bruge dem på hvor de gør mest gavn.

Hvis mere velfærd betyder at folk i den lave ende kan købe 2 pakker cigaretter mere om året så tror jeg de hellere vil give dem til sygeplejersker, sosu osv....

Men fadbamsen har jo stået i lære hos den som skrev Ebberød bank
så han ser gerne en langvarig konflikt ellers giver hans plan jo ingen mening vel?

Kommentarer på:  Løkke rager til sig igen
  • #1   10. apr 2018 Men fadbamsen har jo stået i lære hos den som skrev Ebberød bank
    så han ser gerne en langvarig konflikt ellers giver hans plan jo ingen mening vel?

polysl

så vidt jeg har forstået, har Løkke slet ikke gjort sig så mange tanker om, hvad pengene skal bruges til, det skriver bl.a.

DR: - Jeg har ikke gjort mig specifikke tanker om, hvad vi skal bruge en sådan velfærdspulje til, siger statsministeren og minder om, at det i givet fald vil være "engangspenge".

• #2   10. apr 2018 Ja men vil nu også syntes at de der skal kæmpe den lønkamp får de penge der skulle være i det ham Lars Lykke kalder for velfærdspuljen for det er jo deres penge

• #4   11. apr 2018 Så er det jo godt at man frit kan stemme på det parti - og dermed den politiske blok - man har lyst til, når der bliver folketingsvalg næste gang.

• #5   11. apr 2018 mere fadbamse

https://bit.ly/2JDfohU

Kommentér på:
Løkke rager til sig igen