{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

De folkevalgte og deres løn eller manglen der på. {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg jo møder en del mennesker og hvor der også bliver talt om politik var der en der en gang sagde at lønningerne til lad os tage Statsministerens løn der som jeg høre ikke er ret meget i forhold til andre landes leders lønninger.
Nu er det jo sådan at jeg høre at der er flere borgmester i Danmark der får mere i lønningsposen end vores Statsminister og der må jeg sige at så er Statsministerens løn for lille da jeg skulle mene at han står med et noget støre ansvar.
man kunne nok tage en del politikere på Christiansborg og ser det samme + man kan også omvendt se at der sider folk i folketinget der intet har at gøre der folketinget og jeg ryster nu stadigt på hoved over de kvaliteter eller manglen der på der får folk til at give dem deres stemme (men det kaldes jo for demokrati) så vi må ikke beklage os.
Jeg har i livet også set hvordan EL har flyttet nogle af deres egen grænser de er begyndt at bo i store huse eller støre ejerlejligheder og går ikke af vejen for en støre lønningspose - hvor efter jeg knytter næven er siger rød front smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
De folkevalgte og deres løn eller manglen der på.

Annonce